Dintre toate cel mai fiabil e cel 1.6 MPI. Cel 1.4 MPI e prea mic pentru asa masina, iar cele 1.6 FSI si 2.0 FSI is ok. La diesel cel 1.9 TDI cu cod BKC e reusit si din cate am inteles cel 2.0 TDI de 140cp cod BKD e ok. In concluzie daca faci drumuri in oras 1.6 MPI e cel mai ok si pentru exterior 1.9 TDI ( evita BXE ca are probleme). Intretinerea depinde putin de noroc si ce masina gasesti dar cam se gasesc piese pe toate gardurile deci nu cred ca o sa iti dea probleme. Evident nu e intretinere de Logan dar nici de BMW.
Este si pe VW. Cam toate motoarele lor aspirate si fara injectie directa se cheama MPI ( golf 4 1.4 mpi, 1.6 mpi, polo 1.2 mpi, etc). poti cauta si pe olx. E motorul lor propriu, nu are treaba cu ce are renault si dacia.
Ia-ți un diesel, dacă ai noroc nu dai nimic pe inteținere ani buni de zile (excepție consumabilele). Fără cod de motor și bla-bla-bla, doar cu noroc
Recomand 2.0 140CP. Ai 180 lei impozit, iar asigurarea în jur de 300 pentru o persoana cu ceva experiență. Schimburile sunt destul de ieftine.
Eu am 18 ani si planuiesc sa imi iau o masina 2.0, stiam ca daca esti tanar creste impozitul, e adevarat?
Creste asigurarea. Sincer am vazut undeva parca ca ai zis ca ai lucrat sa strangi bani pentru masina asta. Atunci eu as zice sa iti cumperi un golf 5 1.6 MPI. Motorul ala e considerat cel mai fiabil si nu prea are ce sa se strice la el. Si daca se strica ceva (o bobina, bujie, poate consuma putin ulei) o sa te descurci. Daca iti iei diesel si sa zicem ca maine iti pica luna viitoare turbina sau volanta sau injectoarele iti trebuie bani, Eu am masina diesel de exemplu dar in orice moment al lunii am 1000 euro pusi deoparte JUST IN CASE.
coadadematura întreabă: