Dezactivezi controlul tractiunii, bagi pe D ca de obicei, activezi modul sport si bagi pedala de acceleratie la fund, nu ma prea pricep la astea cu (,) cutie automata dar na... merita incercat zic eu.
Inteleptul loveste din nou... Niste rotatii in gol (cu aderenta 0) sunt fix caca pe langa bruscarile ESP-ului, care lucreaza doar in sarcina, pe aderenta maxima, pentru planetare.
Ia sa intrebati voi un inginer care a terminat AR-ul cum sta treaba, nu baietii din spatele blocului sau lipitorii de piese asa zisi mecanici.
Am destui prieteni si cunostinte de acolo. Ce anume vrei sa-i intreb?
E o chestie de logica, pana la urma. ESP-ul trece foarte brusc forta de la o planetara la alta, iar cea pe care schimba are aderenta. Cand pleci patinand, fara ESP, grupul dirijeaza puterea spre roata care are aderenta mai mica.
ESP-ul e ca sa nu-ti rupi gatul, nu ca sa mergi 'reising' fara sa strici masina.
Daca e ok sa scartai rotile pentru planetare.
Pai... Una dintre fostele mele, un Opal de ala de nimic, 2.0T cu steroizi, imi rupea aderenta in mers la 100+, cand intra turbo. Crezi ca se stricau planetarele?
Cu treapta 1 ma chinuiam s-o fac sa nu scartaie, la plecarile mai serioase. Crezi ca era facuta sa-i schimb planetarele deodata cu uleiul?
P.S.: Cand am luat Dacia din avatar de la o ruda, avea planetarele terci din cauza ca respectivul considera ca gropile nu trebuie ocolite, daca ai masina inalta. Am luat un set de planetare de la REMAT, si am "scurmat" cu ea multe plecari, am facut si burnout-uri cand aveam mai multi fluturasi pe creier. Nu dau nici un semn de oboseala. Precizez ca 'soferul' dinainte o luase cu planetarele bune, si facuse in jur de 5000km. Eu am depasit cu mult aia 5000km, si am mers cel mai mult urban sportiv.
Faptul ca tie personal nu ti s-a intamplata niciodata asta nu reprezinta o garantie.