Apesi ambreaju la maxim, dai contactu ( adica invarti cheia ca si cum ai deschida usa )
Apoi ti ambreaju calcat si apesi usor pe acceleratie si la fel de usor iei si picioru de pe ambreaj. Daca simti ca tremura masina apesi ambreaju maxim sa nu moara motoru.
Nu e foarte mare diferenta.
Nu pot sa plec apas pe ambreiaj il ridic in sus pana simt ca masina pleaca dau drumu la ambreiaj incet si apas acceleratia?
Nu pot sa plec apas pe ambreiaj il ridic in sus pana simt ca masina pleaca dau drumu la ambreiaj incet si apas acceleratia?
Teoretic miscarea se face intr un fel de compensatie, adica cu cat ridici piciorul de pe ambreiaj cu atat apesi acceleratia. o sa te invete instructorul oricum, daca nu ai carnet, desi la intrebarea pe care o pui presupun ca nu ai.
Ba accelerezi pana ce azunte turometru la 5000 5500 de ture si lasi dintr-odata de ambreaj mai ales cand esti la semafor sa faci asa
Dacă respectiva mașină are ambreiaj hidraulic, apeși puțin accelerația, apoi ridici ușor ambreiajul, iar când simți că a cuplat și începe mașina să se miște, mai accelerezi puțin.
La diesel poți să pleci și fără să accelerezi, dar la benzină trebuie să accelerezi puțin înainte.
anonim_4396 întreabă:
GoldenCat întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: