Depinde pana unde e afectata. Cel mai usor e sa schimbi segmentul de jos, folosind sudura cu sarma (MIG/MAG), peste care apoi cositoresti, finisezi cu chit, grunduiesti si vopsesti.
Daca se doreste schimbarea elementului cu totul, ca sa iasa lucrarea de fabrica, se demonteaza din punctele de sudura originale, folosind dalta si bormasina, apoi se sudeaza la loc folosind un aparat de sudura in puncte (un cleste mare).
Mai este o solutie rapida, tai de pe alta din dezmembrari, portiunea afectata, si o sudezi cu MIG/MAG la stalpi, si jos spre prag, sau pana unde ai rugina/indoitura. Bineinteles, decupezi tabla veche, nu sudezi peste ea. Se demonteaza geamul pentru asta, plasticele din portbagaj, bara, carenajul de la roata.
Cam asa arata o aripa din dezmembrari (asta e de stanga) http://www.clubopel.com:8080/uploads/2011-02/4190_ibjd0pw7t.jpg
Den1470 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: