De ce ai vrea ca fiecare schimbare de viteza sa fie facuta in zona rosie?
Esti la raliu si ai o echipa de mecanici la dispozitia ta? Sau ai bani sa-ti schimbi masina la trei luni?
Sau poate esti doar genul ala care are nevoie de atentie de fiecare data cand pleaca de la semafor. "Uitati-va la mine cat de tare turez motorul!"
Ce intreb, ce zice el. eu am intrebat pur si simplu, de ce la unele masini se schimba viteza la 7-8 mii gen Audi R8 si la masinile astea normale, 2-3 mii?
Pt. ca masinile sport si supersport au motoare capabile sa duca 7-8 mii de ture fara sa intre in zona rosie, unele avand in bord chiar peste 10 mii de ture limita maxima. Motoare mari, instalatii eficiente etc
Pai bun, si daca am un audi a4 de 3.0 TDI, cu 200 cai, tot nu as putea sa duc pana la 7 mii de ture?
Nu, motoarele pe benzina suporta turele inalte de care vb tu
De atunci benzinarele pot ajunge si pana la 5-6 mii (la schimbat?) de fiecare data?
Ai sa vezi tu cand ai sa-ti iei masina, nu-ti bate capu acu degeaba.