| Anonim34231 a întrebat:

Daca am o masina X din peste 2010, si cu undeva la 200 cai, (nu cred ca ar fi sport), este ceva daca schimb (benzinar) la undeva la 6 mii turatie? (manuala)
Adica vreau sa stiu, care este diferenta intre masinile astea normale, si alea "sport"? La ele, de ce se schimba la 6-7 mii turatie? Eu de ce nu as putea? k

8 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ce sa schimbi, mă? Ca nu se intelege nimic din ce scrii.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns:

Ai sa vezi tu cand ai sa-ti iei masina, nu-ti bate capu acu degeaba.

| johnnny123 a răspuns:

De ce ai vrea ca fiecare schimbare de viteza sa fie facuta in zona rosie?

Esti la raliu si ai o echipa de mecanici la dispozitia ta? Sau ai bani sa-ti schimbi masina la trei luni?

Sau poate esti doar genul ala care are nevoie de atentie de fiecare data cand pleaca de la semafor. "Uitati-va la mine cat de tare turez motorul!"

| Anonim34231 explică (pentru johnnny123):

Ce intreb, ce zice el. eu am intrebat pur si simplu, de ce la unele masini se schimba viteza la 7-8 mii gen Audi R8 si la masinile astea normale, 2-3 mii?

| Celcareajuta a răspuns (pentru Anonim34231):

Pt. ca masinile sport si supersport au motoare capabile sa duca 7-8 mii de ture fara sa intre in zona rosie, unele avand in bord chiar peste 10 mii de ture limita maxima. Motoare mari, instalatii eficiente etc

| Anonim34231 explică (pentru Celcareajuta):

Pai bun, si daca am un audi a4 de 3.0 TDI, cu 200 cai, tot nu as putea sa duc pana la 7 mii de ture?

| Celcareajuta a răspuns (pentru Anonim34231):

Nu, motoarele pe benzina suporta turele inalte de care vb tu

| Anonim34231 explică (pentru Celcareajuta):

De atunci benzinarele pot ajunge si pana la 5-6 mii (la schimbat?) de fiecare data?