Creste consumul. Masina va polua mai mult si cam atat. Daca nu ai bani de unul nou poti incerca sa il cureti pe acesta.
Inca nu am probleme cu el.
Dar vreau sa ii fac soft si sa stiu daca e important sa-l am sau n-are importanta.
In cazul in care se strica ce simptome are? Ce trebuie sa-i schimb, garnituri ceva asa ceva?
Creste putin consumul, si prea mai treci testul de noxe.
In rest, modificarile sunt in bine:
-trage putin mai bine
-traseul de admisie ramane curat
-scapi de un mic "creator de probleme".
E mai ok sa pui unul nou, totusi. Nu e placut sa stii ca ai putea ramane fara certificat la un control RAR, de exemplu.
Daca anulez doar egr, e nevoie de resoftare ca in cazul anularii dpf-ului?
Din cate stiu eu, nu e nevoie de resoftare, si nici nu ramai cu erori in bord.
Pai are o importanta de aceea lau pus aia de la fabrica. Deci doar creste consumu si masina nu mai trage la fel