Te bate dumniedzau de euglena ce esti, asta se intampla. "A, scot filtrul, scot fum mai mult, da-i draq de pietoni, sa moara, eu sunt jmeker, merg cu conserva, nu ma afecteaza." GINDESTE, nevertebrat ce esti, GINDESTE!
Teoretic nu ar trebui sa afecteze nimic si nici ce spune gabi dumitrescu nu se intampla. In general la masinile cu filtru de particule se foloseste ulei sintetic 0w sau 5w (de la 10w in sus se infunda filtrul) Si tot referitor la ce spune gabi dumitrescu...Cand incepe regenerarea filtrului de particule nu iti doresc sa stai in spatele acelei masini
In concluzie daca ai probleme cu el: Scos, anulat si aia e. Sau varianta 2 inlocuirea. Nou extrem de scump ..sh, este posibil sa fie ca al tau.
Pei asta este si ideea ca m-am interesat sa vad cat este unul si mi-a picat si mie filtrul . Asta ma gandeam ca ar fi o problema cu regenerarea aia... ca toti m-au avertizat ca fordurile au un lichid de regenerare si ca este grav daca raman fara el, dar nimeni nu stia ce este mai exact, unde este, de unde se ia, unde se schimba nimic dar toti ma speriau cu el Am fost la rar sa ii fac cartea si ala de acolo mi-a spus ca nu tureaza peste 4500 dupa ce i-am dat 200 de lei a turat (scarbe de oameni) si mi-a spus ca ar fi o problema de la filtrul de particule, clar de cumparat unul nou nu ma gandesc sa cumpar deci aruncatul este cel mai sigur
Pei bun... dar de ce? Din ce cauza pentru ca ala e doar un filtru sa nu iasa toate noxele pe esapament, daca il elimini practic ies mai multe noxe de asta spun ca nu inteleg de ce ar afecta asta motorul
Ai incercat sa mergi mai turat? peste 3000 ture cativa km? poate ai sansa sa porneasca regenerarea si sa se curete?
Nu mai treci ITP-ul, iar daca te opreste un control RAR in trafic, iti retin certificatul de inmatriculare, pentru poluare.
Stanmariusvasile întreabă: