1) Teoretic da, golful ar trebui sa ceva mai putin, in special in oras.
2) Diferenta de consum intre cele doua motorizari nu poate fi foarte mare, probabil undeva putin peste 0. 5 l/100 km. Nu am date, insa cred ca ca 2. 0 TDI are un raport mai bun putere/consum. Puterea acestuia este cu 33% mai mare, ma indoiesc ca acelasi procent se va regasi si in consum. Repet insa, nu am date, vorbesc doar din presupuneri.
3) Nu sunt foarte in tema, insa chiptuningul din cate stiu se face pentru obtinerea unui spor de putere, printr-o usoara imbogatire a amestecului, ceea ce logic ar duce la o crestere a consumului, nu la scaderea lui.
@pinter - departe de adevar. Un motor de 3800 cmc pe o masina de 100 de kg va consuma mult mai putin decat un motor de 100 de cmc pe o masina de 3800 de kg, vorbind bineinteles despre motoare de aceeasi conceptie. Greutatea masinii influenteaza foarte serios consumul, la aceeasi masina aparand diferente inclusiv in functie de incarcare. Un anumit consum vei obtine cand mergi singur in masina si cu totul altul atunci cand ai inca patru pasageri, rezervorul plin si 6 saci de ciment in portbagaj. Consumul va creste incredibil de mult, in special daca vorbim de benzinare de mica capacitate.
Nu este vorba la consum de caroserie. este vorba de motor poate sa fie masina si de 100 kg daca motorul e de 3800 cc nu are cum sa consume putin