Masina aia are evacuare sport, instalatie pentru rateuri, si turbina, la care probabil are si BOV, adica o valva care fasaie/pocneste cand presiunea din turbina e ridicata, iar motorul nu mai urca in turatie (cand lasi pedala).
Nu scoti sunetul ala din orice motor.
Daca ai motor pe benzina, poti pune evacuarea sport si instalatia de rateuri, dar n-o sa sune la fel de bine.
Daca ai diesel nu poti pune rateurile, evacuarea sport trebuie facuta altfel, in schimb poti pune BOV, daca e TDI.
1.8 benzina turbo, un motor foarte reusit de la VAG.
Cum zice si colegul, pe un Golf 1.6 sau mai rau, 1.4, modificarile astea ar fi aiurea.
Iar dupa parerea mea, modificarea evacuarii trebuie facuta cu bun simt; desi sunt fan tuning, aia care pornesc alarmele celorlalte masini cand trec pe strada, ar merita sa li se radieze masinile.
Pe golf 4 1.8 inseamna GTI sunt 2 versiuni cu 125 cai putere si restul cu turbo daca nu ma-nsel, uite aici motoarele de pe golf 4 + specificatiile http://www.parkers.co.uk/......back-1997/
Instalatie de rateuri? Un golf 4 gti 1.8t AUQ 300+HP teava goala, are asemenea inventie(instalatie de rateuri) Habar nu ai ce vb prietene cand o accelerez face straight pipe din soft +turbina nu are nici o alta minunatie.
E un post de acum 4 ani, am gresit cu instalatia de rateuri (e vorba de antilag la turbo), dar tu nu stii ce vorbesti nici acum.
Straight pipe inseamna evacuare directa (goala), nu se face din soft, decat daca are bypass electric, si doua trasee.
Acum 4 ani aveam prieteni cu instalatii de flacari pe evacuare, care imitau 100% antilag-ul, ca sunet.
Si da, pocnitul apare si de la evacuarea directa + turbo, mai ales cand se merge cu valori mari (amestec+boost).