Ar putea fi multe cauze, e prea mult de povestit daca n-ai deloc cunostinte in mecanica, iar daca aveai faceai deja verificarile la care ma gandesc eu acum.
Primul lucru de verificat ar fi pompa de benzina si conductele, apoi curatate mufele si contactele de la motor, in special cele care tin de aprindere.
Daca tot nu se gaseste cauza, se face si o diagnoza computerizata, poate apare acolo o eroare ceva, care poate fi un indiciu.
Salut, depinde unde o tii, daca o tii la soare se evapora benzina din rampa la injectoare si ramane rampa uscata, incerca sa pui contactul de mai multe ori inainte sa o pornesti sa vezi ce se intampla.
Masina mea sta toata ziua in soare si porneste la sfert de cheie si e masina din 97 fie iarna la -20 de grade, fie vara la peste 40 de grade, mie imi porneste la sfert de cheie, am ales o masina adevarata, asta-i tot ce pot spune! un volvo v40! si totusi ai o masina atat de tanara pe langa a mea. este vw, marca 'foarte buna' de ce oare sa faca asemena probleme? [sunt cam rau, stiu]