| 50cent50 a întrebat:

De ce toti considera Loganul ca fiind o masina proasta?

Răspuns Câştigător
| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Pentru ca pe toti i-a fatat muma-n Mertane, Audiuri si BMW-uri. Bineinteles ca nu si le permit noi (de obicei au minim 10 ani cand le cumpara). Logan nu e o masina proasta, este o masina low-cost. Fiind low-cost normal ca n-are cum sa fie o masina foarte buna din toate punctele de vedere dar exista multe masini mult mai proaste (asta te asigur eu, ca am mers cu zeci de masini)

19 răspunsuri:
| LarisaLary18 a răspuns:

Pentru ca designul este conceput urat

suntserios
| suntserios a răspuns:

In principiu din snobism.

de ce sa imi iau masina noua pe care scrie Dacia cand pot sa am bmw cu 300. 000km si sa fiu al 20lea proprietar.

Plus trecutul Daciei e greu de uitat pentru noi.

Din cele doua motive romanii prefera cazane de bmw iar europenii civilizatii dacii

| MrAnonym a răspuns:

Repede se strica.

| ady18 a răspuns:

Loganu-l este cea mai buna masina!
Uni spun ca e o rabla dar nu e asa!
Chiar daca are sasiul inalt asa nu afecteaza asa de mult!
De exemplu tata are un logan 1.4 si am luat cuu el 140!
Astia care critica aceasta masina cred ca sunt saraci si nu isi permit aceasta masina!

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru MrAnonym):

Ai avut tu logan si s-a stricat repede?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pentru ca are 'cate nimic' din toate laughing
E facuta ieftina, o masina care sa mearga si atat. Au motoare bune pentru ca au fost lansate de Renault acum multi ani, si imbunatatite pana aproape la perfectiune, dar restul e facut cat de ieftin s-a putut. Caroseria e mai mult spatioasa decat sigura, interiorul la ph1 era dezastruos, scaunele foarte incomode, iar pe tapiterie dupa nici un an incepea sa iasa mucegai, 'greierasi' de noua... La ph2 s-au rezolvat multe probleme, s-au schimbat scaunele cu unele mult mai comode, farurile erau chioare rau, cele de ph2 sunt bune, au adaugat niste elemente de design care fac diferenta, insa din pacate suspensia au lasat-o la fel de proasta, te scutura de parca ar fi sport, dar la viteza face balans ca un cotet.
Si Logan 2 are imbunatatiri, in special la aspect, insa nu am condus asa ceva, ca sa imi pot da cu parerea. Dar de la exterior, se pare ca au pastrat faimoasa suspensie care te omoara la viteza, deci, nu au scapat de cel mai mare minus, rasturnatul. (DA, nu e mit aia cu rasturnatul, ti-o spune un posesor!)
Proasta nu poti sa zici ca e, dar e o masina pentru nepretentiosi, n-are nimic special, in afara de simplitate. De aia unii spun ca e 'proasta', pentru ca nu e prea placuta la mers, nu o poti compara cu un Passat TDI, pe care il cumperi cu banii de Logan, dar mai vechi cu 10 ani, insa costurile intretinerii unui Logan sunt foarte mici, cu exceptia defectiunilor de la motor.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Aia cu rasturnatul e doar un mit. Am avut explozie de cauciuc pe stanga spate la 160 km/h (cu un MCV), masina a intrat in balans iar pe la 100 km/h a facut mare drift (s-a intors invers, a mai mers un pic cu spatele si a intrat in parapet). Daca nu era parapet pe autostrada eu nu mai eram in viata sau in orice caz nu mai eram intreg (dupa parapet era un sant adanc de beton). Daca nu s-a rasturnat la 100 km/h in drift de peste 180 de grade si fara o anvelopa (fara sa mai punem la socoteala inertia exploziei si viteza la care a avut loc explozia) ma indoiesc profund ca se poate rasturna asa usor. Poate MCV-ul e o masina totusi mai sigura ca Loganul clasic, dar tot Logan e pana la urma. Nu exagerez cu absolut nimic cand povestesc astea. Si acum dupa aproape 2 ani de zile de la accident se mai vad bucati din aripa spate a msinii mele in parapetul de pe A2 (+ parapet indoit), puteti sa verificati (A2 Bucuresti-Constanta, sensul de mers catre Constanta la km 160+4, pe langa o halta si niste silozuri care probabil sunt la km 160, punctul de reper).

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru IzvorulDeIntelepciune):

Nasol incident. MCV-ul se simte din primii metri mai 'apasat' pe spate, sigur difera total suspensia fata de berlina. La berlina spatele sta ridicat in permanenta, iar rotile au un unghi ciudat, la viteza simt cum se ridica ceva de forma \--/ si nu mai are aderenta deloc. E inalta si caroseria in zona cupolei, si e inalta si suspensia, topaie cum n-am mai vazut la alta masina.
Eu cand revin in banda mea, dupa o depasire peste 100 km/h, trebuie sa virez de forma -dreapta multisor, redresare stanga putin, iar dreapta... E total aiurea, vreau sa-mi iau un kit de reglabile s-o fac joasa, poate devine mai manevrabila.

| mgtow a răspuns:

Loganu e bun pe drumuri bune in tari straine, in Romania nu se merita sa ai masina la ce conditii de drum sant si taxele care se platesc, mai bine o bicicleta cu 1000€ si 2 lacate valorate in 100€ nu ai treaba, la munca nu o fura nimeni si iarna o ti in casa pana trece anotimpul. Autobuzu e ieftin si numai bun pe timp de iarna.

| paulmicutz a răspuns:

Eu unul am Duster si Noul MCV si iti pot spune ca nu m-au dezamagit din niciun punct de vedere. Cei drept e putin cam scumpa intretinerea dar in rest brici. Parerea mea ca in loc sa dai o gramada de bani pe una care pe strazile din Romania nu ai face fata gropi si altele, mai bine dai pe un logan mai nou si o sa te multumeasca din toate punctele de vedere.

| RB26DETT a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Vrei sa spui ca te-ai rasturnat cu un logan?
Stiu ca nu este mit, la viata mea am vazut 3 loganuri rasturnate pe marginea drumului, dintre care unul cu rotile in sus :\
Ai mentionat ceva de motoare, uite ca pana si mercedes foloseste 1.5 dci pe noul A class.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru RB26DETT):

Nu m-am rasturnat cu ea, ca stiam ce mi-am luat, inca de la scoala de soferi m-am lovit de stabilitatea de Logan.
Dar are potential major de asa ceva, ca nu se simte aproape deloc in timpul mersului, abia cand e prea tarziu da semne ca nu mai poate, cand nu mai ai ce-i face.
Un prieten de familie a avut 1310 pe care a dat-o la rabla si si-a luat Logan DCI printre primii, iar la cateva luni l-a pus pe cupola, pe un drum cu serpentine din zona, pe care sigur il cunostea. Si e om in toata firea, nu cred ca se apucase sa conduca sportiv.

| RB26DETT a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Naspa, acum mai mult timp avea tata o dacia solenza si in curbe mai stranse pe la orice viteza, ruliul caroseriei era destul de mare, se lasa foarte tare in curbe dar nu s-a rasturnat niciodata cu masina, bine, daca se baga cu viteza mai mare nu cred ca mai ramanea pe strada laughing oricum si caroseria strica mult la majoritatea daciilor, sunt inalte, caroseriile, nu ma refer la distanta dintre sasiu si strada ci la caroseria propriu-zisa, aerodinamica nu este cine stie ce, pe la 120 kmh+ masina devenea instabila pe drum drept, daca batea vantul abia o tineai dreapta.

| Vektor a răspuns:

Pentru ca e saraci si pentru ca masini nemtesti.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru RB26DETT):

Solenza e printre cele mai stabile Dacii, daca nu cumva chiar cea mai stabila laughing
Poate avea telescoapele varza, sau cauciucuri proaste... Eu stiam ca 'solnitele' stau bine in curbe, oricum nu pot fi comparate cu Logan, Loganul e mai prost si decat 1300/1310 la stabilitate.
Alea vechi, cu toate ca sunt inalte, au suspensia moale si simti ce faci, se muleaza mai ok pe asfalt, nu se desprind rotile de sol. Singurul dusman ramane balansul. Am mers acum vreo 2 ani intr-o mini excursie cu 1310-le pana la Lacul Colibita, si am avut de trecut Pasul Tihuta + serpentinele pana la barajul Colibita.
Cei din masina au facut multe poze, iar jumatate din pozele de pe drum, erau pe contrasens, taind curbele laughing
Cu Loganul rareori imi permit sa tai curbele, mi-e frica sa-l fortez.

| Tw1sTer a răspuns:

Mai mult din cauza tablariei

| mont a răspuns:

Pentru ca multi isi amintesc cu groaza de vechile masini dacia dinainte de logan, care aveau/au multe lipsuri si deficiente.

| Vektor a răspuns:

Eu am condus 2 mcv/van (marfa) 1. 5dci identice (luate in aceeasi zi la aceeasi ora de firma unde am lucrat) si le-am condus cam toata tara.

plusuri:
consum foarte bun tinand cont ca masina mai mereu avea cel putin 500kg in spate si 2 oameni de 80kg+ in fata.
scaunele erau ok, nu ma durea spatele de la ele (am probleme cu spatele).
sa va spun ca masinile au umblat prin lanurile de porumb cand mergea sefu la vanatoare cu prietenii lui si masinile nu aveau nimic, iar colegii de la munca mergeau prin gropi si drumuri neasfaltate fara sa le pese de masini.

minusuri:
- lipsa usa laterala culisabila
- lipsa abs (fuge spatele aiurea, ca la toate van-urile)
- lipsa Ac..vara mori de cald (ca in toate masinile)
- plastice destul de ieftine, dar e masina de tavalit si facut bani si nu de iesit la agatat la casino in Mamaia
- se rupe macarau de la portiera din dreapta, al naibii exact pe partea unde geamul este mai rar folosit.(dar si la grupul VAG la fel se intampla)

in concluzie masina este beton! este o masina ieftina care te duce din punctul A in punctul B.

ps. tare as vrea sa conduc in logan 2 si un dokker, mai ales Dokker-ul imi face cu ochiul..arata si bine si sper sa fie mai bun decat logan-ul van.