Ia-o cum vrei, nu mai trage si gata.
La benzina nu stiu cum e dar la golf 4D am patit-o acum cativa ani, am luat unu la mana a doua cu 100 lei si a merg grozav.
Il poti inlocui si tu daca urmaresti cateva video.
Ce-i ala debimetru? Vorbesti de pompa de aer cumva? Daca e pompa de aer aia n-are a face cu ce spui tu forta etc cuplu bla bla.Dar poate nu stiu eu cei ala si gresesc.Deci mamsinile au o pompa de aer asa se numeste sau poate asa stiu eu si aia are legatura la pornire doar si nu in timp ce masina merge, ci atunci cand sta pe loc.E chestie de catalizator pompa de aer circula aerul de afara pentru a face ca motorul sa bage mai multa benzina sa grbeasca incalzirea catalizatorului, acesta operind la anumite temperaturi.In sf daca e pompa de aer efecta, ar trebui sa schimbi sau macar sa verifici si valva de aer sau EGr cum zic altii.De ce? Pt ca in cele mai multe cazuri pompa se strica datorita condensului ce se formeaza in ea. Daca valva EGR nu inchide bine o parte din gazele de la evacuare vor ajunge in pompa de aer si face condens, deci se va aduna apa acolo si o va strica.Sa verifici EGR scoti furtunul bagi un deget in interior si daca se va murdari de negreata atunci valva e dusa.Acolo valva i partea ce vine de la pompa trebuie sa fie curata, asta arata ca ea inchide f bine si nu lasa sa vina in sens invers gaze de la evacuare.In sf deci pe scurt pompa de aer n-are a face cu forta masinii, asta daca despre asta este vorba. Daca debimetru ala inseamna altceva atunci scuze.
Fiecare motor se comporta in felul lui cand este defect senzorul de masa de aer MAF numit si debitmetru.
In general nu mai trage, dar altele refuza sa mai porneasca.
Poti sa-i decuplezi mufa si sa vezi ce se intampla.
Oricum pe la 200.000 ar fi de inlocuit orice senzor.Isi pierd caracteristicile si indica eronat cu 10-15% mai putin, suficient cat ECU sa nu-si dea seama si atunci ECU da mai putina benzina motorului daca "vede" ca intra mai putin aer.
Cu o diagnoza iti poti da seama de starea lui.
Recomand nou Pierburg sau Huco(Hitachi).
Cred ca e cel mai funny raspuns ce am putut citisa nu ma intelegi gresit si nu te suparadar ai inceput sa spui o salata fara cap fara coada.debitmetrul e un sensor montat pe admisia de aer(chiar dupa filtru)care masoara cantitatea de aer ce intra in motor, si trimite un semnal(in volti) catre ECU, si de acolo ECU trim alt semnal pompei de injectie, si turbinei.in functie de valoarea trimisa se face amestecul aer/combustibil. sper ca m-am facut inteles cat de cat.
Este funny probabil pentru ca nu stii sa citesti. Daca citeai cu atentie ai fi citit sau sa spun ai fi inteles ca am si intrebat cei ala debimetru, ca urmare vorbesti sa te afli in treaba.Treb sa spui simplu debimetru este un senzor si la revedere.Deci cai zic romanii debimetru asta e alta poveste, deci este MASS AIR FLOW.Acum de cei spuneti debimetru voi stiti, cand de fapt este un senzor de aer, dar na asa is romanii fiecare trebuie sa-i dea un nume, sau fiecare trebuie sa comenteze pe linga subiect, mai ales cand am si specificat ca poate gresesc si nu stiu cei ala debimetru. Iara despre senzorul asta nu trebuie sa explici stiu cei ala.Vad vorbesti de ECU de alte alea, dar astuia in loc sa-i spui senzor ii spui debimentru.Si nu am spus nici o sapata, tu se pare faci varza fara rata.Si chiar de ar fi debi cum spui tu tot n-are a face cu forta cu motorul ca nu mai trage.Scoate tu cablu si o sa vezi ca masina o sa mearga normal, singura chestie e ca o sa se aprinda check engine.Si daca te pricepeai ajuta-i omu care a intrebat nu sa comentezi pe altii care incearca ceva.PE viitor vezi-ti de salata ta si lasa-i pe altii cu ciorba lor.