Lol, 4 litri la suta cu Logan de 1.5. Hai sa nu exageram. Ia Golful fara sa te gindesti de 2 ori. E suficient sa te uiti cate airbaguri poate sa aiba Golful si cate Loganul... de motorizare, confort per total, nici nu mai discutam.
Nu te judeca lumea ca mergi cu loganu dar daca dai 2500 de euro pe ea...chiar nu ai motiv sa dai atata avand in vedere ca gasesti mai bune si care sunt de obicei cu mai putine defectiuni.
La Logan se justifica prin prisma costului pieselor si reparatiilor. Taica-meu a trebuit sa schimbe incuietorile la Golf 5. Se f*tusera toate deodata. Ei bine, stii cit costa alea originale? Cam 4.000 RON toate patru, fara montaj! Partea buna e ca a rezolvat-o cu de-alea de Seat, 100% compatibile, si vreo 800 RON toate, cu tot cu montaj. Etrier frina spate, vreo 650 RON. Se blocase in mm lui si daca nu ii mirosea lui taica-meu putea sa ia naibii foc.
Salut. Oricum o sa fie oameni ce o sa comenteze ca ti-ai luat logan si nu un BMW din 2004 cu 400. 000km. Daca e de drum lung, atunci probabil as merge pe golf dar cu motorul de 1.9 TDI BKC nu cel 2.0. Eventual, nu ti-ar place un Hyundai i30? Are motor de 1.6 diesel, consuma ok si ca fiabilitate si simplitate e un fel de urmas a lui Golf 4 ALH. Daca nu iti place ideea asta, atunci e ok un golf 5 (preferabil 1.9 dar e ok si 2.0 numa sa nu aiba DPF), dar sa ii verifici KM sa nu aiba 300.000+.
ashta întreabă: