Lol, 4 litri la suta cu Logan de 1.5. Hai sa nu exageram. Ia Golful fara sa te gindesti de 2 ori. E suficient sa te uiti cate airbaguri poate sa aiba Golful si cate Loganul... de motorizare, confort per total, nici nu mai discutam.
Salut. Oricum o sa fie oameni ce o sa comenteze ca ti-ai luat logan si nu un BMW din 2004 cu 400. 000km. Daca e de drum lung, atunci probabil as merge pe golf dar cu motorul de 1.9 TDI BKC nu cel 2.0. Eventual, nu ti-ar place un Hyundai i30? Are motor de 1.6 diesel, consuma ok si ca fiabilitate si simplitate e un fel de urmas a lui Golf 4 ALH. Daca nu iti place ideea asta, atunci e ok un golf 5 (preferabil 1.9 dar e ok si 2.0 numa sa nu aiba DPF), dar sa ii verifici KM sa nu aiba 300.000+.
La Logan se justifica prin prisma costului pieselor si reparatiilor. Taica-meu a trebuit sa schimbe incuietorile la Golf 5. Se f*tusera toate deodata. Ei bine, stii cit costa alea originale? Cam 4.000 RON toate patru, fara montaj! Partea buna e ca a rezolvat-o cu de-alea de Seat, 100% compatibile, si vreo 800 RON toate, cu tot cu montaj. Etrier frina spate, vreo 650 RON. Se blocase in mm lui si daca nu ii mirosea lui taica-meu putea sa ia naibii foc.
ashta întreabă: