-barile si pragurile nu intereseaza pe nimeni atat timp cat nu pui chestii care ies mult in exterior
-cum, s-a mai zis farurile led trebuie sa treaca pe la RAR si cred ca nu merge decat pentru faza scurta.
-Eleron poti sa-ti pui linistit atat timp cat nu depaseste extremitatile masinii
-Etrierii poti sa-i schimbi/vopsesti cum vrea sufletul tau atat timp cat sunt un model facut pentru masina ta, nu ai voie sa pui unii mai mari/mici pentru ca trebuie omologati la RAR.
-nu stiu cum o sa pui suspensie pe aer reglabila la masina daca ea nu are, reglarea aia se face din calcultorul de bord care are diferite optiuni in finctie de drive mode. Ma rog si asta trebuie omologata.
-lumini jos nu ai voie decat omologate
-in interior poti ilumina cum vrei dar daca bagi nu stiu ce culori o sa iti dai seama dupa 5 min de condus ca te deranjeaza.
Daca faci toate modificarile astea la un atelier serios care nu le pune la intamplare o sa te coste o gramada de bani si cine stie cati bani mai dai la o firma + la rar sa faci omologarile
Neoanele nu stiu in rest se poate. Ledurile sa aiba omologare ala zice prostii ca nu se poate. Honda civic type R are faruri led deci se poate
Masina din 2000 cu faruri led nu doar ca bate la ochii, te vor oprii cat ai zice led Daca nu circuli departe si te cunosti cu politistii mai merge, altfel iti vor lua talonul. Celelalte modificari sunt legale.
Neonea sub masina nu sunt legale asta ti-o spun sigur si nici numai sunt la moda, de pe vremea fast and furious primele 3-4 parti
Farurile cu led la fel daca nu vine masina cu ele din fabrica trebuie sa fie omologate.
Restul de modificari nu prea intereseaza pe nimeni din acest punct de vedere : bara, praguri etc
Unde mai punem ca numai pernele acelea pe aer sistemul cost o multime de bani daca e ceva de calitate, dar cum majoritatea vor si cred ca un sistem din china este bun, aleg sa puna ceva ieftin si prost.
Nu degeaba vin cu perne de aer doar masinile sport scumpe!
Restul ce au sunt aftermarket de obicei ieftineala si de prost gust, am vazut pe golfuri in general chestia asta.
Ce nu e de fabrica sau facut special pentru masina ta e de multe ori kitch!
OK, orice ar pune, dar cum le reglezi?
La masinila care au, in functie de drive mode iti regleaza calculatorul de bord automat garda la sol, sau la alea mai destepte ti-o ridica sa poti intr mai usor in masina etc.
el daca si-o pune, o sa aiba un fel de intrerupator din ala de lampa cu 2-3 pozitii? Asta nu inteleg.
Habar nu am sincer, dar am vazut pe net pe Romania la golfuri si audi modele vechi ca isi puneau baietii astfel de sisteme sa para mai cool, numai zic ca ole taia jumate din masina pe dedesubt, bine exagerez si foloseau in general sisteme de astea chinezesti care nu au nicio valoare gen TAtechnic daca am zis bine, aceleasi firme chinezesti care fac chipurile amortizoare pentru cei saraci care vor sa-si puna suspensii sport, o risipa aiurea de bani. ori pui ceva bun ori numai pui parerea mea, alea nici nu stii daca trec vreun test CTC. Pe de alta parte audi cand pune de fabrica un astfel desistem stie el ce pune si pe ce modele, sau mercedes etc
Faza cu intreruptorul habar nu am sau daca trebuie sa treaca prin ecu, dar din ce am vazut si prin documentare au probabil un sistem electronic propriu si un fel de switch pe care il apesi la fel ca low riderele alea care folosesc sistem hidraulic de le ridica in sus cativa metri si apoi le tranteste jos cu forta pana se busesc (gen alea folosite in clipul lui dr.dre-still dre ca la genul ala fac referire)