Aleg doar suspensia.
Am etrierii gri, ca noi. Jantele destul de deschise, se vad discurile si etrierii impecabili, nevopsiti. Raritate in ziua de azi, cand tot taranul are etrierele verzi, peste rugina si garnituri crapate.
Am trecut si de varsta evacuarilor, nu-mi mai trebuie galagie inutila.
Daca m-as pune pe investitii moarte, as alege o masina draguta si as face asa:
-stare tehnica impecabila
-arcuri sport cu amortizoare performante
-jante mari dar practice
-motor dus in stage 2.
Toate astea ar putea fi sub un aspect de sleeper, sau ceva aproape stock dpdv al caroseriei.
https://youtu.be/-0fGe-gCQ28
Evacuarea imi convine mai mult pentru pista de curse. cu 140£ stau juma de zi sa ma invart. Merita investit in masina, referitor la etrieri din fabrica vin cu protectia de rugina acel strat gri. La audi i-am facut frumosi la un vopsitor autorizat dar suspensia nu stiam de varianta sportline si am ales prokit )) acum asta e a fost chestie din trecut
Https://www.youtube.com/watch?v=3zi_ZKMKzUg&t=5s asa vreau sa imi transform masina exact (are evacuarea stoc) pentru ca nu am gasit ceva sa imi placa, se schimba si ramanea 1 singura. In fata la grila aia cum o pot face sa arate bine? Niste dinti de rechin m-ar bate gandul in rest un colant fain... legat de schimbul de ulei la masina noua prima data la 2000 mile dupa cand face 5000 mile apoi la fiecare 10 - 12k e bine asa? Sa nu ramana resturi de metal din primele mile rulate...
Cheltui bani pe prostii parerea mea, bani pe care nu ii vei recupera niciodata cand te hotarasti sa vinzi masina.
Asta mi-a zis si mie un samsar acum multi ani cand bagam bani in prostie in masini, dupa un timp am vazut ca avea dreptate.
Cel mai bine lasa masina asa si bucurate de ea, multe dintre piesele aftermarket mai mult fac rau masinii decat bine, producatorul face sute de teste inainte sa monteze ceva pe o masina, cei care fac aftermarket nu fac atatea teste pentru ca nu au posibilitate in primul rand.
Exista evident si piese de producator mai bune decat cele originale!
Am vazut sute de emisiuni cu si despre masini, modificari etc, am vazut chiar un episod unde o admisie de aer originala K&N a adus mai putine beneficii decat admisia originala, si K&N sunt pionerii filtrelor de aer in lume!
Ce sa mai ceri atunci de la cei care fac suspensii aftermarket de exemplu?
Vrei stabilitate pe circuit alege o bara scumpa anti ruliu si un sway bar, astea te ajuta pe viraje mai mult decat amortizoarele in sine! Masinile japoneze sunt oricum joasa de fabrica sa le cobori mai mult e doar de show off.
Stiu ca erai cu toyota 86 cand s-a transformat in GR86?
Am vazut ca la varianta "veche" de Gt86 unii si-au pus compresor, daca esti obsedat de tuning asta ar fi alegerea cea mai buna, cei 200 de cp pe care-i are masina cu motor aspirat sunt putini pentru o masina sport, era nevoie de un turbo cat de mic pus pe aceasta masina, acum nu stiu ca motorul e un boxer si probabil e mai complicat sa-l faci turbo, nu stiu.
Nu se aude cine stie ce acest model stock de aceea majoritatea apeleaza la sisteme si evacuari, de fapt putine masini de fabrica se aud bine, iar acelea sunt fie de la V6 in sus fie unele preparate deja de fabrica.
In opinia mea cel mai frumos sunet de fabrica pentru o masina de cilindree mica il are ultimul Ranault Megane RS, asa sunet nu ai nici pe masini de 60.000 euro!
anonim_4396 întreabă: