Incearca dar nu mai mult decat o-data. Daca vezi ca nu merge numai bombardate cu ultrasunete pentru a fi desfundate nu mai incerca cu aditiv mai mult timp petru ca arzi garniturile!
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje
La pornire nu scoate deloc albastru, doar de cand am bagat ceva motorina cred ca avea apa in ea si nu trage cum zici tu mai bine, parca e infundat ceva la ea, nu primeste destula motorina, si din cauza asta cred ca nu arde bine combustibilul. Nu stiu ce ar trebui sa fac, sa curat injectoarele pentru ca nu are cum sa fie altceva, masina nu are asa multi km. Deci nu scoate fum permanent numai cand parca se ineaca motorul dar la relanti nu face nimic doar intre 1500-2500 rpm, daca il tin la 3000 nu mai scoate si nu nici trepideaza, cred ca e infundat ceva.
Verifica injectoarele si daca vine aer.Vezi filtru e curat sau nu, injectoare colmatate bla bla. Daca vrei sa vezi daca sint segmentii ma gandesc eu, nu stiu sigur, dar faci un test de poluare si acolo daca ar arde ulei nu ar trece testu.Sau daca ar arde ulei sar aprinde check engine pentru ca acel ulei ars ajunge la catalizator si il infunda si o sa ai check engine si de la catalizator si de la senzorul de oxygen. Daca astea nu sau aprins adica de nai cod atunci nu-i de la segmenti.Problema cum spui este ca nu lucreaza un injector sau mai multe depinde cti cilindri ai ori lureaza defectuos iar motorina nu arde toata. Daca nu ma insel cind consuma ulei ar trebuie sa scoata fum negru iar cind nu arde bine motorina fum albastrui.De inecat face asa ori ca nu lucreaza toti injectorii si normal sa dea sa moara ori nu are aer sufficient.
Pot fi si injectoare si pompa de combustibil dar cred ca cel mai repede simeringurile de la supape!
Cred ca sunt injectoarele, pentru ca bag motorina numai cu canistra il el si o fi mers ceva mizerie, e un Nissan Terrano de 2.7l si de mult am vrut sa le curat dar vad ca acum face mai multe figuri si ma gandesc daca as reusi cu solutie din aia pentru injectoare ce se pune in rezervor?
Sunt de acord cu fundadisel. A raspuns ca un mechanic ( poate fii ) merita funda!
Cred ca nu o sa incerc deloc cu aditivi, o sa le fac cu ultrasunete, dar cam cat ar costa?
Daca esti din Bucuresti la mine in service 30 de lei pentru fiecare injector la cele monopunct, la cele multipunct 50 de lei!
Nu, sunt destul de departe, din Satu Mare si nu stiu unde pot sa gasesc un service care se ocupa cu acestea, dar o sa ma interesez.
In Satu Mare incearca pe Avram Iancu la Mechanikus e singurul service cu care am avut de lucru din SM si mi s-au parut seriosi!
Ok, mersi pentru ajutor, o sa mai revin cand o sa vad ceva concret ce are.