Se face asa. Prima data vezi unde cupleaza ambreiajul adica apesi ambreiajul bagi treapta 1 si fara sa accelerezi ridici usor ambreiajul, cand masina face prima miscare inseamna ca acolo cupleaza, acum la Plecare de pe loc: Apesi ambreiajul pana la capat, bagi treapta 1, si in timp ce ridici usor ambreiajul simultan accelerezi, ridici piciorul de pe ambreiaj pana unde cupleaza ramai cu piciorul acolo pana masina merge 1, 2 metri apoi il ridici complet. Acceleratia la pornire o tii 1200-1500 ture, nu mai mult de 1500 de ture pana nu eliberezi complet ambreiajul. Treapta a 2 a accelerezi pana la 2200-2500 ture si printr-o miscare ferma simultan apesi ambreiajul si lasi acceleratia, bagi treapta 2 si in timp ce ridici ambreiajul cursiv accelerezi (ridici ambreiajul mai repede ca la plecarea de pe loc).
Încearcă sa tii apasat mai mult pedala de ambreiaj. Schimbi viteza tinand pedala de ambreiaj apasata, intra in viteza respectiva, iar apoi iei piciorul de pe ambreiaj.
Masina electrica sau cu schimbator automat :p
Cu cat mai mare viteza cu atat.mai rapid poti lasa ambreajul si incearca sa controlezi vitezele dupa rotatiile motorului sau a vitezei daca nu iti indica rotatiile la bord. Smucitura este pentru ca nu o pui in treapta de viteza necesara
Inca cevaiciorul pe ambreaj trebuie tinut pana la jumate, adica atunci cand "prinde" ambreajul si dupa acceleratie usoara?