800-1000e de afara.
Bineinteles, m-am gandit la cea mai proasta motorizare, o masina ajunsa intr-un parc auto.
Daca esti mai fraier, poti sa dai si 2800e, pe un ALH sau pomp-duse adus din Germania, si vandut de un tigan burtos in targ la Botosani.
Poti sa iei si cu 1800e, ALH cu mici defecte optice, inmatriculat RO dar fara taxa platita.
Poti lua cu 2300e unul impecabil, inmatriculat RO cu taxa nerecuperata, dar tot o parodie de motor 1.4 16V, care se alimenteaza benzina/ulei, in proportie de 1:4.
Eu am cerut cat valoreaza un vw golf 4 break, anul 2000, 1.9 tdi, 90 cp, ALH, PIN ANUL 2004!
Mai uita-te odata ce ai intrebat, si ce ti-am scris.
Daca te duce capul, ai raspunsul in celalalt mesaj.
Daca tot n-ai inteles, exista milioane de anunturi cu Golfuri, vezi singur cam care e piata.
Eu ti-am zis, in targ la Botosani, anul trecut, tiganii (ca numai aia mai aduc VW) cereau 2800 pe Golf 4 variant ALH, NEINMATRICULAT. Anul asta, au scazut enorm, la 1800-2000e, aceleasi masini.
Inmatriculat, s-ar putea sa ti se ceara 2800-3500e, pe asa ceva.
Si o parere personala despre model: fraiereala curata.
Km foarte multi, ca sunt masini reusite, performante scazute fata de modelele mai noi, intretinerea tot mai scumpa din cauza uzurii.
Îl cheamă Corduneanu, tu ce crezi ca e? Tot din natia maroniu-burtoasa.Mi-ai vorbele din... tastatura cu ce ai scris mai sus, exact aceleasi lucruri voiam să expun.Congrats!