Pff, la opel te-ai oprit? uite, iti spun 2 vorbe despre opel, se strica, ca orice masina dar din cate intrebari la aceasta categorie legate de masini stricate am vazut mai mult probleme la astra g, 2 opelurile folosesc motoare de isuzu si nu mai stiu eu ce de prin asia 3 avand motoare de pe alte marci bineinteles ca nu au calitatea celor nemtesti [ 1.6-101 cai putere 1.8 110 cai putere, 1. 7cdti 85 cai putere... ] nu mi se pare chiar cine stie ce 4: cu banii aia iti poti lua un golf4 care este mult mai bun decat astra g si mult mai frumos, il gasesti cam la acelasi pret. sau cu mai putini bani iti poti lua un volvo v40, cu putin noroc dai de unul full option eu am cumparat unul din 97 cu 2000 euro si crede-ma nici in 2000 nu gasesc masina mai buna si daca tie iti place puterea dar vrei si sa iti ramana bani iti recomand sa cauti o masina cu instalatie GPL, poate ai auzit ca GPL-ul nu stiu ce are, uite ca nu are nimic, masina mea din 97 asa a iesit din fabrica, cu gpl pana azi, merge, nu am treaba cu ea si la motorul de 2.0 i consuma 8.5-9 mixt! daca o turez tare atunci consumul se duce undeva pe la 10-11. si ai grija cand iti cumperi masina sa te uiti la toate detaliile, cum porneste motorul, faci un test drive, pornesti dupa sa vezi cum porneste dupa x km parcursi [ cu motorul cald] vezi in mers, recomandat la o viteza cat mai mica, ia mainile putin de pe volan sa vezi daca vireaza singura, daca sta nemiscat este perfect, ai grija si la estetica, uita-te la culoarea masinii mai atent, s-ar putea sa vezi ca aripa din dreapta/stanga are o nuanta mai deschisa/inchisa decat capota/bara etc... daca vezi diferente de nuante sa stii ca acea masina a trecut printr-un mic accident, daca iti iei diesel cand turezi vezi sa nu scoata fum negru ca nu prea este de bine, vezi frana de mana cum tine, verifica-i ruliul caroseriei [daca te indrepti spre volvo s-ar putea sa te uimeasca putin stabilitatea si confortul atunci cand il conduci] vezi sa nu aiba rugina, uita-te la bara fata/spate sa nu fie strambe, atunci cand testezi masina poti sa ii verifici amortizoarele, cand treci de un damb, masina sa nu se tot duca sus si jos de nu stiu cate ori, vezi sa nu troncane cand merge, la viteza vezi cum se comporta, cand bate vantul daca iti bate vantul in masina sau nu, ac-ul daca merge sau nu, intreaba-l de filtru de ulei, cand l-a schimbat ultima data, verifica cum reactioneaza motorul cand il turezi, sa nu fie puturos, sper ca te-au ajutat sfarturile mele si apropo, incearca sa nu dai banii pe orice 'prostie de masina' [cu putine dotari dar cu pret mare]
Se merita, daca ti-o aduce cineva din Germania.nu harbuita din RO.pretul depinde de an, de rulaj.
Totul depinde de km masinii si de cum e intretinuta. Opel ul e in general o masina ieftina de intretinut
Opel motor 1.9 dti 16 valve distributie pe lant nu ai traba cu motorul cele mai reusite 8lurban 6.5 afara
Pai daca iti place ceva sport, elegant si de calitate atunci cauta un volvo v40 sau s40 depinde care iti place din 1997-2004 cu motorizare T4 ai la un motor 2.0i 200 cai putere, daca vrei iti poti lua un audi a4 sunt bune ca masini si au o tinuta mai sportiva de drum, daca iti plac cele din 1996-2000 ca cele peste 2000 s-ar putea sa coste mai mult, altceva, mai sportiv ar fi un bmw dar ai grija ca iarna sunt infernale, mai ales cele vechi! au tractiune pe spate si nu au cine stie ce automatizari de exemplu controlul tractiunii si iarna sunt destul de periculoase cu toate ca in celelalte anotimpuri nu prea ai treaba, daca iti place luxul, te poti indrepta catre volvo s80 din 2000, dai putini bani, cu putin noroc iti iei masina de 250 cai putere! si nici nu zici ca este masina de 2000! daca vrei iti poti lua un vw dar nu mi se par cine stie ce prin anii 90' adica, ma refer la design interior cat si exterior, dar daca iti place sunt bune, golf 3 le gasesti foarte ieftin dar majoritatea 1.4 i de 75 cai putere, poate gasesti un 1.8 editie speciala cam pe la acelasi pret, acela este putin mai agil, si apropo, nu iti cumpara masini tunate! acel tuning poate sa nu apara in actele masinii si daca te prinde politia sau RAR-ul ai incurcat-o rau! si s-ar putea, in caz ca are tuning la motor, sa i se strice motorul mult mai repede fata de unul normal! [ a fost un sfat ] dar! daca vrei sa nu dai o groaza de bani, cauta volvo 850 T5 2.4 turbo ce dezvolta 250 cai putere, consuma putin mai mult dar daca ii montezi instalatie gpl, nu va mai face asa mare paguba cand va veni vorba de combustibil tu spuneai de opel astra G, ok, are o tinuta sportiva, are linii stridente, pare a fi o masina cu aerodinamica foarte buna dar cei de la opel nu si-au dat seama ca era perfecta daca puneau motoare mai puternice, cum au pus pe opel omega, mi se pare ca ei au vrut sa faca o masina economica si chiar este, o repari cu bani putini, dar totusi se strica putin mai repede dupa cum am precizat. arata bine la exterior cat despre interior, nu este chiar un capat de tara, cei de la opel nu prea si-au batut capul cu designul interior, dar la cel exterior le-a iesit bine. poate vei gasi un opel vectra mai puternic, daca esti fan opel sau poate opel tigra daca iti place [ mie mi se pare mai ciudata dar pare mult mai sportiva fata de celelalte ] Daca iti place sa conduci mai repede, iti plac masinile puternice, nu strica sa te gandesti si la siguranta ta in caz de Doamne fereste un accident, pot spune ca masinile nemtesti nu o duceau prea bine cu siguranta prin anii 90' pe cand volvo in 97 a primit 26 de puncte adica a fost prima masina in lume cu 4 stele la siguranta pe modelul s/v40.
Este o masina spatioasa si destul de luxoasa.Deoarece motorul este de 1.7 pe diesel nu consuma mai mult de 7% in oras.Pretul pentru un Opel ingrijit ar fi intre 3000 si
4000 de euro. Daca iti iei una pe la 1500-2000 de euro este uzata si are multi km.