Tinichigiu, imi place sudura MIG/MAG cel mai mult. In rest sa tragi de fiare sasiul avariat trebuie multa precizie, 2 oameni fac fata acolo. La sudura MIG/MAG se poate de 1 singur. Vopsitoria a ramas in trecut, un colant scos la imprimanta e mult mai bun nu se vad urme oscilante de vopsea, e uniforma.
Aș alege să fiu Danny Koker (The Kount)
El numai dă indicații despre ce trebuie făcut, cum ar trebui să facă, apoi face spectacol și predă vehiculul pe bani mulți și caută rable
Chiar, este posibil să iei ruginituri și să reobții ITP? Cum se întâmplă la Wheelers dealers, Car SOS și uneori la Kount Kustoms?
Ca sa fii un Danny Koker, trebuie sa treci personal prin toata meseria (si sa iti iasa). Intre timp, investesti in scule, spatiu... Deci pot spune ca sunt Danny Koker loading
Da, este posibil, doar ca majoritatea rablelor au nevoie de reparatii prea costisitoare pentru a mai scoate profit de pe urma lor, la revanzare. Plus ca e cam complicata partea actelor in Romania, se pierde mult timp.
Daca te referi la "gloria" de a intepeni 8 ore intr-un birou, cu morala la pamant, alea nu sunt alternative pentru mine. Am lucrat in mai multe domenii, dar mereu mi-a zburat gandul la auto.
Ingineria e grea (matematica) si prea paralela cu domeniul efectiv, nu e nimic palpabil, totul e... Toceala. Munca de birou. Plus ca nu prea vezi tineri sa ajunga prea sus dupa facultate, pe cand cei care "intra in branza" de la 19 ani, ajung sa angajeze inginerii...
A, am zis ca n-am sef?
Lucrez de acasa, am pregatire pe ambele (mecanica si vopsi), experienta cu ambele, imi plac ambele, dar pentru one man business, trebuie sa ma axez doar pe una. Sa organizez si hala pentru una singura, ca momentan e Turnul Babel.
Sa stii ca si mie mi se parea grea tinichigeria, dupa ce invatasem doar vopsitorie. Pana am cumparat o masina ruginita, si am facut-o singur, cu MIG. Apoi am zis ca e frumoasa tinichigeria, dar nu voi face niciodata caroserie (structuri). Pana am avut ocazia sa trag niste masini avariate, sa observ cat de simplu e.
Referitor la colantare, e o industrie diferita. La vopsitoria clasica ai o multime de clienti cu masini relativ noi, avariate usor, pe un element, maxim 3. Scapa rapid cu vopsitoria, la culoare, si nu se observa interventia. Colantarea se observa, si nu prea poti scoate un colant de nuanta exacta cu vopseaua de pe caroserie; sau daca ai gasi o fabrica unde printeaza culori scanate, in timp se va decolora diferit fata de restul caroseriei, unde e vopseaua originala.
Colantarile sunt in general pentru masini personalizate sau taxiuri. E ok daca ai o masina veche si vrei sa o mai folosesti pana in 5 ani, tragi colant mai ieftin si mai rapid decat daca ai face o revopsire.
Ok, fii tu vopsitor și tinichigiu fericit (cu moralul in ceruri)
" NoTurbina...: Plus ca nu prea vezi tineri sa ajunga prea sus dupa facultate" - aici depinde de orizontul fiecăruia, adică până unde vezi in zare
De la o varsta nu prea mai conteaza "idealul", ci statutul.
Deci esti angajat cu vise.
N-am afirmat nimic nici de angajare, nici de bussines, nici de nimic. Doar ce-am constatat
E mai banoasă vopsitoria, și nu prea este concurență
Acolo a ieșit semnul întrebării dar de fapt pusesem un emoji
aaan întreabă:
WayhaughtK întreabă: