Scuze acum am citit intrebarea mai bine, ai spus suportu de alternator.Cred ca si mecanicu a facut aceiasi confuzie, s-a gandit la alternator nu la suport.Dar alternatorul sta in 3 bolturi, unu din bolturi de care sta prins alternatorul este ala rupt sau nu are treaba alternatoru cu boltu rupt? daca n-are treaba atunci mergi asa nu-i problema.
Are doara 3 bolturi, ce ai vazut tu 6 este de fapt un braket, adica un suport pentru alternator.Mai pe inteles alternatorul nu se prinde direct de motor, are o alta piesa, un suport, deci acolo ai cele 3 suruburi, apoi acel suport se prinde de motor prin alte 3.Nu prea e bine sa mergi asa, s-ar putea rupe si altul.
Intrebarea este de ce s-a rupt? Blocu motor este din aliaj de aluminiu deci cam greu sa mai sudezi, desi ai putea incerca.Ori sa prinzi al 3 lea surub de o bucata de fier mai gros, fierul apoi cumva de un surub de pe acolo, deci trebuie facut ceva de genul asta, asta daca nu merge sudata bucata la loc.
Eu numar 6 gauri, nu 3, https://www.google.ro/......ps?/search
Scuze acum am citit intrebarea mai bine, ai spus suportu de alternator.Cred ca si mecanicu a facut aceiasi confuzie, s-a gandit la alternator nu la suport.Dar alternatorul sta in 3 bolturi, unu din bolturi de care sta prins alternatorul este ala rupt sau nu are treaba alternatoru cu boltu rupt? daca n-are treaba atunci mergi asa nu-i problema.
Daca nu a rezultat(si nu cred asta, ti-ar fi spus-o si mecanicul) gaura in blocul motor merge evident.Cam multe 6, in general 3 sunt, dar nu te contrazic, personal nu cunosc modelul, dar la alternator de obicei ai vizibilitate sa vezi cate sunt.
Stanmariusvasile întreabă: