Scuze acum am citit intrebarea mai bine, ai spus suportu de alternator.Cred ca si mecanicu a facut aceiasi confuzie, s-a gandit la alternator nu la suport.Dar alternatorul sta in 3 bolturi, unu din bolturi de care sta prins alternatorul este ala rupt sau nu are treaba alternatoru cu boltu rupt? daca n-are treaba atunci mergi asa nu-i problema.
Daca nu a rezultat(si nu cred asta, ti-ar fi spus-o si mecanicul) gaura in blocul motor merge evident.Cam multe 6, in general 3 sunt, dar nu te contrazic, personal nu cunosc modelul, dar la alternator de obicei ai vizibilitate sa vezi cate sunt.
Are doara 3 bolturi, ce ai vazut tu 6 este de fapt un braket, adica un suport pentru alternator.Mai pe inteles alternatorul nu se prinde direct de motor, are o alta piesa, un suport, deci acolo ai cele 3 suruburi, apoi acel suport se prinde de motor prin alte 3.Nu prea e bine sa mergi asa, s-ar putea rupe si altul.
Intrebarea este de ce s-a rupt? Blocu motor este din aliaj de aluminiu deci cam greu sa mai sudezi, desi ai putea incerca.Ori sa prinzi al 3 lea surub de o bucata de fier mai gros, fierul apoi cumva de un surub de pe acolo, deci trebuie facut ceva de genul asta, asta daca nu merge sudata bucata la loc.