Cam asa dar lasi simultan cu acceleratul la orice motor depinde ce cutie de viteze ai ca daca ai automata nu ai nicio problema.
1. Cu ambreiajul la podea, cuplezi treapta 1.
2. Accelerezi ușor.
3. Ridici ușor ambreiajul(niciodată brusc, altfel moare motorul).
4. În momentul în care simți că a cuplat ambreiajul și începe să se miște, accelerezi progresiv, concomitent cu ridicarea ambreiajului până la ridicarea completă.
4. După ce te-ai pus în mișcare, schimbi treapta a 2-a fără griji.
Eu am alta varianta ) calci abreiajul ii dai blana si dupa iei picioru repede de tot de pe ambreiaj si continui sa ii dai blana dupa repeti in fiecare treapta )!
Si uite asa prajesti ambreiajul in cateva mii de km si dai milioane bune pe un kit nou ca un adevarat hinghier de masini ce esti.
Intr-un an dai si motorul pe ulei.
In cateva luni motorul si ambreiajul odata cu el DEAD 1, 5dci
Mda, Dieselul il distrugi si mai repede daca iti pui mintea cu el.