La N47 cam 5000 lei cu piese ok. Trebuie demontat motorul deoarece distributia este in spate, si daca tot il demontezi nu ar strica si sa dai o privire la ambreiaj.
Sa-i spuna cineva lui Kovaci ca e M47 'toata ziua', iar distributia este in fata.
Nu am idee cat costa o distributie pe lant, eu nu fac decat pe curea, la motoarele comune.
Sfatul meu este sa mergi la mecanici cunoscatori de BMW, ca nu sunt tocmai simple, iar unul care se bate cu pumnul in piept ca face orice, s-ar putea sa-ti strice mai mult decat poate sa-ti faca.
Apreciez insa o manopera pe la 1000 de lei, pe langa pretul pieselor (kit lant distributie, garnituri ce ai pe acolo, set curea accesorii, ulei + filtre).
Poti sa ajungi la 3000 de lei cu totul.
Dar nu cred ca iei piese originale in banii astia, ci firme decente, cum ar fi Inna.
Așa de curiozitate, ce e mai bun, firma sau original?
Probabil originalul.
Nu prea are cum sa fie mai bun ceva aftermarket.
Pana si producatorii care produc pentru fabrica, deci originale, daca vor sa vanda separat acel produs, in majoritatea cazurilor vor vinde un produs simplificat, mai ieftin, nu la fel ca alea originale.
ViviC întreabă: