E bun Loganul așa dar ATENȚIE - alea pe care le găsești din anii ăia au cam 40.000 km făcuți pe an.
Adică unul din 2013 poate să aibă și 320.000 km.
Dacă găsești unul la cineva cunoscut și care are butelia valabilă minim 6 - 7 ani cumpără.
De pe OLX să nu iei.
Mai sunt Loganuri pe GPL vândute de firme și pe o mașină din aia au condus mai mulți șoferi din firmă și ăia numai în bătaie de joc au mers cu ele.
Cauți numai la cunoscuți dacă găsești și cumperi.
Ia una de la reprezentata ca su si second-hand cu factura si garanție de la cei ce nu si-au mai permis sa plătească ratele
Modelul ala si l-a cumparat un prieten nou, pentru taxi, in 2013-2014, cu vreo 7000 de euro extra-chel, si fara GPL.
Extra-chel pentru ca nu avea nici macar radio si inchidere centralizata. Incuiai fiecare usa pe rand, ca la Dacia 1300.
Deci una cu GPL si aer conditionat cred ca era cam 8000 sau chiar 9000 de euro la vremea respectiva.
Merita in prezent 4000 de euro, daca are si dotari, iar kilometrajul este unul mic.
Cand cumperi Logan trebuie sa fii cu ochii in 4, pentru ca foarte multe au fost masini de flota sau taxi. Neaparat cauti istoricul pe www.rarom.ro (daca e de noua in tara, nu adusa de afara).
Pentru romanul simplu, care se taraie prin oras sau pe drumuri de tara, Logan 2 e super. Nu are probleme cu rugina, iar motorul 1.2 nu face probleme.
Pentru cineva care circula mult extraurban prin Romania, nu recomand deloc Loganul. Sunt sanse mari sa mori intr-un accident cu vreun Matiz din 2001, in timp ce ala cu Matizul supravietuieste.
La viteza mare nu prea e controlabil, iar in depasiri nu faci nimic cu 1.2
La 200.000 km din 2013-2016 ..si 4000 euro.e ok..ai pretentii de fata mare..nu merge asa.iar 1.2 e varianta puturoasa care mananca ulei.cel mai nereusit motor.
Https://m.facebook.com/......297733384/
Jur ca e bun loganu
Cum ziceam, mori si in accident cu Matizul...
Am mai spus ca e mai slab dpdv al sigurantei decat limuzinele anilor '90 (Vectra, Passat, seria 3), dar unii credeau ca exagerez...
Eu cand schimb pragurile la o masina mai serioasa (chiar si Matiz), ma intalnesc cu o dublura foarte dura, care practic tine toata masina intreaga, in caz de un impact frontal. Plus alte ranforsari dintre lonjeroane si praguri, bare in portiere si rigidizari din coltul parbrizului spre telescoapele din fata.
Ei bine, Dacia nu are nici in 2022 asa ceva, plus ca foloseste o tabla maleabila peste tot. Le indrept cu mana, si nu glumesc. Pragurile sunt goale, ranforsari nu exista, sau sunt la misto, mici si subtiri.
Din aceeasi categorie este si Daewoo Cielo, alt cazan pentru entuziastii masinilor noi (in anii 2000). Este tot parte a grupului GM, proiectul era copiat dupa Opel Kadett E si asemanator cu Opel Vectra A, dar masina era goala pe interior. Vectra A cu toate ca era mai veche, avea aceleasi dimensiuni, aproximativ aceleasi dotari, dar la caroserie era 'tanc' dpdv al sigurantei, in timp ce Cielo ramasese "acordeon".
anonim_4396 întreabă:
LSebastian întreabă: