Cand te urci la volan:
-iti reglezi scaunul
-oglinzile
-iti pui centura
Pornirea de pe loc:
-apesi ambreiajul si pornesti motorul
-introduci in treapta a 1a de viteza
-eliberezi frana de mana
-semnalizezi, te asiguri ca poti pleca
-eliberezi usor ambreiaju si accelezi usor concomitent.
La o trecere de pietoni, apesi ambreiaj si frana si bagi a 1 a (nu e nevoie sa scoti pe liber)
Cand esti intr-o intersectie cu marcaje si 2 benzi pe sens si vrei sa virezi la stanga te incadrezi din timp pe banda stanga de langa axa drumului iar pentru viraj la dreapta pe banda din dreapta si atentie la indicatoare!
Si tot la fel cand opresti sa acorzi prioritate tot ambreiaj frana si bagi a 1 a dupa ce au trecut toate pornesti.
Astea pe motorina sant mai blande la plecare bagi 1ª cu ambriajul apasat dai drumu putin la ambriaj si masina pleaca apoi accelerezi si continui 2, 3... daca nu esti bazat pe tine mai da vreo 3 clase de condus sa recapeti simturile
Cel mai bine ar fi sa mergi la o scoala de soferi si sa mai faci cateva ore. Chiar daca ai luat carnetul, a trecut ceva timp si nu ti-ar strica putin exercitiu. La inceput ar fi bine sa mergi cu un prieten care are permis si te poate ajuta in situatiile mai dificile
Mai bine vb cu un instructor sau un prieten si mai exersezi inainte sa iti conduci masina nou nouta si sa patesti vreo bucurie
Lasa tu vrajelile, benga94, nu cred ca exista asa aneu care sa aiba permis si sa intrebe ce trebuie sa faci cand vrei sa opresti masina, dupa ce ai luat permisul, poti sta 10 ani fara sa conduci, tot o sa-ti aduci tu aminte chestiile de baza.
Pentru siguranta de aia apesi ambreiajul. sa intre in reflex ca poate intr-o zi uiti sa o scoti din viteaza si o sa te pomenesti in primul zid cand ii dai cheie
Inca o intrebare si gata, ce ai alege intre ford focus din 99 motor 1.6 cu toate pe ea, golf 4 din 99 motor 1.4 cu tot pe el sau logan din 2005 cu geamuri el fata si ac? toate cam la banii aia fordu si golfu trebuie inmatriculate etc m-ar ajunge cam la 80-85 de mil cas aduse din Germania, si loganul costa 75 de mil!
Uite si niste sfaturi cum iti alegi masina
Sa verifici caroseria in special sa nu aiba urme de lovituri sau rugina!
http://www.4tuning.ro/......15095.html
Ms pentru sfaturi si pentru timpul acordat, am gasit un golf 4 dar e cam atins la aripa
http://www.tocmai.ro/volkswagen-golf-4-2001-19430777.html
e la a 2 poza parca,si mai am o curiozitate ai idee cit ar costa la un polo consumabilele,filtre,distributie,placute frana, ulei, si cam atat cred, ca la golf cred ca e cam la fel la costuri sau ceva mai mult, ca sa stiu la citi bani sa ma astept asa in mare!