Sugerez sa faci urmatoarea proba. Inchide masina cu cheia in contact, apoi incearca sa o deschizi cu cealalta.
Lasă un geam deschis și încearcă. Plus că nu trebuie să lași musai originalul în contact, e destul să fie undeva în mașină. Dar dacă merge, ai grijă că în caz de furt, asigurătorul NU îți va da niciun bănuț dacă află că aveai cheia în mașină. Și află...
Pe masina ai alarma.
Si ai o problema undeva la yala sau la cablajul din portiera soferului, astfel incat masina nu detecteaza ca masina a fost descuiata, si incepe sa se aprinda avariile cand pornesti masina.
Cel mai probabil, ai si sirena, dar nu merge.
Cel mai probabil, tipul care ți-a făcut dublura, nu a copiat programul original pentru cipul mașinii tale. În plus, trebuie umblat la compiuterul central, și băgată amprenta cheii noi. Fiecare cheie are ampenta sa și recunoscută de compiuterul mașinii, și uneori diferită de la o mașină la alta, model, an de fabricatie... Poți deschide ușa cu orice cheie care se potrivește în broască, și chiar poți porni mașina dacă pui cheia cu cip originală pe lîngă contact, sau pe același inel de chei.
Am doar o cheie originala, restul au fost pierdute de fostul proprietar, una originala costa mult, iar eu d-aia am facut o copie cu cip.
Iti dau o sugestie, ia leaga un fir de ață, de mânerul de la usa mașinii de pe bancheta din spate, și bagi acel fir de ață prin scaunul din spate în portbagaj și din portbagaj, tragi de acel fir si deschizi ușa din spate a masinii
Dar nu e cazul sa fac asa ceva, si cand e inchisa centralizat... nu se deschide din interior oricat ai incerca manerul.
Eu am reusit s-o pornesc/deschid cu acea copie in lipsa cheii originale a masinii. Deci clar are acel cip in ea, nu mi-a dat teapa tipul. Insa nu stiu ce sa zic in privinta avariilor, ca raman aprinse cand deschid masina cu copia. Tipul mi-a rezolvat-o cu testerul dupa cu o cartela care a copiat cipul se pe cheia originala pe copie.