Trebuie sa dai farul jos si sa incerci sa vezi pe unde ar putea lua aer si sa etansezi locul,cu silicon,adeziv,orice daca nu gasesti locul poti etansa cat mai uniform posibil pe conturul farului unde sunt imbinarile si apoi cand il pui la loc faci asta ->,sau daca nu ai chef sa il dai jos si vrei doar o solutie de moment,si farul are capac detasabil, cand pleci undeva porneste farurile si desfa capacul si lasa-l desfacut pana se evapora condensul, se evapora repede daca desfaci capacul si pornesti farurile, dar apoi sa nu uiti sa pui capacul la loc, pentru ca in timp o sa intre praf si nu ai rezolvat nimic.Cel mai probabil la schimbari de temperatura o sa se abureasca iar daca nu incerci sa il etansezi.
Nu iti va afecta partea electrica, insa va arata urat de tot si cu timpul acel stop se va deteriora(se va matui).
Da-l jos si incearca sa vezi pe unde ia aer sau daca nu schimba-l cu altul!
Bafta!
Farurile si stopurile sunt calculate anti-condens. Unele au mici gaurele pentru aerisire, altele nu.
Orice bec lipsa, sau montat necorespunzator, ori capac lipsa, duce la formarea de condens. Daca are crapaturi stopul, nu ai ce-i face, pana nu-l schimbi nu scapi de condens.
Nu va distruge partea electrica, dar ar putea oxida contactele, si e suficient de enervant.
Te-as sfatui sa desfaci stopul, sa-l analizezi pe toate partile, sa vezi daca are ceva lipsuri, sau fisuri.
Desfa stopul si stergel apoi cauta locul pe unde ia aer si cand l-ai gasit il lipesti cu banda adeziva. Si da, se pot oxida contactele, dar daca contactele sunt deja oxidate si la varfuri placute din alea mici, stii tu care sunt oxidate atunci freaca-le (partea aia metalica o freci) cu smirghel si apoi dai cu vazelina.