De curios daca tot e scuter chinezesc de 125, cat prinde max? 90km/h? Am auzit ca sunt limitate acolo la 90
La inceput cu setu' de 163 rupea asfaltul, ma duceam cu el 120-140 km/ora, chiar si peste,(asta cu cureaua si rolele la variator uzate)iar acum i.am pus set de 150( din lipsa de piese pentru 163), dar nici cu asta nu o lasa mai usor, tot 120-140 km/ora, si cu doi pe el sare suta, numai ca acum am probleme cu supraincalzirea, nu stiu de ce se supraincalzeste repede, e racire pe aer, are toate plasticurile la racire, chiar nu stiu.
Ok multumesc pentru raspuns. Voiam sa stiu si eu cum sta treaba.
Si eu am de 80 4t, dar merg fara toba si se comporta ca unu de 100, prinde 90km/h cam asa. Pentru ca nu are toba nu se mai incalzeste. Bine nu am dat-o jos de tot ci am desfacut putin sa iasa gazele pe langa. Fa si tu asa poate nu ti se mai incalzeste si ai si acceleratie mare asa + ai si flacarari ca la formula 1 si pocnituri e misto. Mai e la filtru aer un furtun care vine de la motor direct in el. Ala iarna se tine, vara se lasa liber, el ajuta la incalzire, scoate-l daca ai si tu.
Apropo, a meu ca e 4t avea limitator in toba, era infundata cu un scop, odata pentru ca e scuter, al doilea sa franeze pistonu sa nu se duca segmentii, nu e ok sa prinda 8000 ture in 3 secunde cum prinde a meu da e mai fain asa. Sincer daca pun toba sus in 2 minute fierbe motoru. Daca o dau jos nici dupa 30 min nu se incalzeste si merge rau in socuri. Acuma am probleme ca nu se mai incalzeste nu il pot tura bine ca sta tot rece. ce chestie si cu toba asta. Motoarele de 600cc nu au bai ca au putere sa impinga prin toba, dar astea mici toba le e in plus deja. Asta e concluzia mea. Pierde si putere din cauza ei si se si incalzeste. E cam ilegal sa urle asa fara toba da lasi si tu acceleratia cand treci pe langa radar sa nu zica nimica. Oricum scuteru in 2t de 49 urla mai tare decat 4t de 125 fara toba ce suparare.
Mersi de sfat, am sa incerc sa vad daca se mai supraincalzeste, dar de unde pleaca mai exact furtunul ala care se duce la filtru?
La mine ca e yiben125 caroseria de scuter mare, are in capat la cilindru un furtun de evacuare gaze care duce la filtru. Deci scoate gazele pe la evacuare prin teava + printr-un furtunel. Poate la tine nu exista furtunul ala, poate nu toti chinezi gandesc la fel daca nu il ai nu mai trebuie sa faci nimica. Dar iti spun faza cu toba e adevarata, desfao putin mergi cativa km si vezi daca se supraincalzeste. Vei vedea si puterea mai mare si acceleratie serios... baga o saiba ceva intre teva si toba finala sa se faca o crapatura mica cat sa iasa gazele direct, dar indreapto spre exterior sa nu explodezi in mers daca scoate flacari pe acolo sa nu ajunga la benzina eu zic ca merita incercat asta
Daca scot toba sau pun o saiba, ceva acolo la evacuare, caldura aia foarte mare nu o sa-mi topeasca plasticurile la racire de pe cilindru?
Ce? Dude nu. Deci din cilindru iese teava de evacuare care intra in toba finala. La imbinarea lor sunt 3 suruburi sa stea unite si o garnitura. Desfa un surub si pune 3 saibe in locu lui si strange celelalte 2. Saibele alea 2 fac un spatiu pe unde ies gazele. Asta sa fie spre exterior, cauta surubu care face gaura inspre exterior si nu spre rezervor sa nu bubuie nu de alta. Singura chestie e ca prinde putere si nu se mai incalzeste, si are acceleratie la piston mare asa. Nu topeste nimica.
Toba mea e facuta dintr.o singura bucata!, nu am nicio imbinare!
Apropo am scos toba, a pornit la sfer!, baraie ca un tractor, l.am scos asa pe sosea cu toba scoasa "din cilindru", am facut ceva ture cu el si nu mai facea rahaturi, am folosit metoda cu focul la toba, am pus toba pe un cauciuc, i.am dat foc cauciucului si am lasat.o pana s.a stins cauciucul, am lasat.o la racit si dimineata sa vad care.i treaba.
De incalzit tot s.a incalzit motorul, dar nici cat sa nu poti sa tii mana pe el, cred ca n.am mers destul cu el fara toba sa vad daca se mai supraincalzeste si mai merge in socuri, dar nici nu prea puteam la cum se auzea motorul, e de 150, ma injura lumea cand treceam seara pe sosea.
Cu supraincalzirea asta sa fie de vina carburatorul?, baga mai multa benzina, e explozia mai mare?, chiar nu stiu, sau chiuloasa, ceva?
Imi pare rau, la mine asta a fost problema si a functionat foarte bine. Apropo a tau e motocicleta sau scuter? ai numar alb? daca e motocicleta din fabrica trebuia sa fie facuta calumea de ei. Daca e scuter modificat pot fi multe probleme, e greu de facut tuningul. La scuteru meu a fost simplu, avea limitator in toba, am desfacut-o si gata a inviat. Am pus cdi racing si gata. Da apropo, tu ai rodaju facut bine? vezi ca un motor nou pana la 1500km cel putin se face rodajul, eu abia acuma dupa 1500km ii dau blana. Pana acuma mi se incalzea la sfert acceleratia ca freaca pistonu daca e nou. Nasol ca toba e dintr-o bucata nu tine figura cu desfacut partial, nu stiu sa iti recomand sau nu toba sport... N-are cum frate fara toba sa mearga ca si cu ea, trebuia sa ai cai in plus multi, poate ai probleme la amestec undeva, tuningul e complicat de facut bine. Ai carburator standard? Daca era scuter de 49 si ai pus motor 150 trebuia si carburator de 125cc cel putin. Am citit pe net ca depinde foarte mult de cum faci din carburator reglajul. Eu n-am avut probleme la mine 80 merge la carburatoru de 49. Vreau si eu sa pun de 125 curand si trebuie sa schimb tot, blocu motor tot. ...in fine nu mai zic nimic daca n-a tinut metoda mea la tine asta e.
Al meu e scuter (kymco people s), carburatorul e al scuterului, nu l.am schimbat, am numar galben, cred ca scuterul era facut normal pe 125 (nu am gasit nicaieri pe net modelul "kymco people s 150"), iar eu am de 150, si inainte de asta am avut de 163, cand i.am pus pistonul si segmentii noi, nu am facut rodajul corespunzator, l.am lasat vreo 30-40 de minute la relanti, cat puneam plasticurile inapoi pe el, iar dupa l.am scos pe asfalt, mai eram cu inca trei baieti din care si fratele meu mai mare, i l.am dat lui mai intai, dar fara sa.l atentionez sa o lase mai usor ca.s segmentii noi, ...cox!, il tinea turat la maxim si il mai tura si din scurt, apoi l.am luat si eu, nestiind de rodajul corespunzator, i.am dat si eu blana, am dat si cu doi pe el, am urcat si pante destul de abrupte cu doi, l.am forjat serios nu gluma, m.am dus vreo doi km iar cand sa ma intorc s.a supraincalzit si s.a oprit motorul, la final mergand in socuri, reducandu.si din putere si turandu-se intr.un final numai la sfert de acceleratie iar apoi sfarsindu-se cu niste rateuri si oprit!
Ieri fara toba a pornit, azi cu si fara toba nu vrea sa porneasca, ii dau la automat si imi caraie releul de pornire ( nu am pedala).
Supraincalzirea ar putea fi din cauza rodajului?
Da. Daca nu ai facut bine rodajul asteaptate in curand sa vezi fum albastru in spate :I eu recomand sa pui set nou si sa faci cei 1500km cel putin cu acceleratia la jumate si bile de greutate (turatie mica). Mie imi fierbea cand a fost nou motorul pana si-a dat drumul in fiecare zi tot mai mult pana acum cand nu mai freaca si nu se mai incalzeste. Da interesant ca ti se tura, normal cand e nou nici nu se tureaza, abia sta pornit. Eu ma chinuiam sa il tin pornit, l-am lasat 24 ore samearga la relanti pe cric singur, pana sa merg pe el. Daca faci bine rodajul un motor in 4 timpi duce si 100, 000 km. Daca rodaju e rau la 2000 km se duc segmentii.
Nu am set nou, doar pistonul si segmentii sunt, cilindrul il aveam eu din inainte, fum albastru nu scoate, dar in schimb cand merg ceva cu el la un moment dat se supraincalzeste si se opreste si nu mai porneste pana nu e racit.
Este coreean nu chinezesc..subt facute în taiwan..doar cele de 5o cc sunt chinezesti.
anonim_4396 întreabă: