Is 2 lucruri total diferite.
Injectia multipunct este o injectie INDIRECTA, logic ca sunt mai multe injectoare ce se afla in galeria de admisie
Injectia DIRECTA injectoarele sunt direct in cilindru
Ceva e neinregula cu tine, ce nu intelegi? injectia multipunct se intampla in galeria de admisie unde se amesteca aerul cu combustibilul inainte de a fi bagat in cilindru, pe cand injectia directa numai are nici o treaba cu galeria de admisie ci se face direct in cilindru si nu se amesteca dinainte combustibilul cu aerul, ce naiba e cu voi mai oameni? mai degraba numai raspunde daca habar n-ai despre ce vorbesti. Vrei mura in gura? IA DE AICI si citeste!
https://www.cnet.com/......-car-tech/
https://carbiketech.com/fi-efi-mpfi-gdi/
http://www.ebay.com/......434/g.html
Ceva e neinregula cu tine, ce nu intelegi? injectia multipunct se intampla in galeria de admisie unde se amesteca aerul cu combustibilul inainte de a fi bagat in cilindru, pe cand injectia directa numai are nici o treaba cu galeria de admisie ci se face direct in cilindru si nu se amesteca dinainte, ce naiba e cu voi mai oameni? mai degraba numai raspunde daca habar n-ai despre ce vorbesti. Vrei mura in gura? IA DE AICI si citeste!
https://www.cnet.com/......-car-tech/
https://carbiketech.com/fi-efi-mpfi-gdi/
http://www.ebay.com/......434/g.html
Am aflat oricum de la un reprezentant Renault. este injectie multipunct adica indirecta.
Num3Ascuns întreabă: