Trebuie curatat tot traseul de racire, inlocuit termostatul, eventual si termoflotul, si verificat caloriferul din bord, e posibil sa fie infundat si de acolo sa apara problama.
Si cam la ce pret poate sa ajunga toata treaba asta?
Poti sa faci si tu acasa vreuna din procedurile respective?
E garnitura de chiuloasa mai mult ca sigur, cine mai pune chiuloasa napoi fara sa o curete, trebuie sa fie dement sa faca asta.
Pai a schimbat-o si probabil nu a curatat bine ca nu si-a dat omu interesul pentru ea ca in perioada aia si-a luat alta.A zis catre noi ca putem sa mergem la spalatorie si ni le sufla si curata atunci cand am luat-o dar nu am mers, am zis ca mergem la tara si avem timp sa le facem.
Altcineva a spus ca si la el i-a fost plin radiatorul de mizerii si de aceia i sa infocat motorul cand a avut de urcat niste penti si sa temut ca e chiuloasa da dupa curatarea radiatorului nu a mai avut probleme.
Dar in cel mai rau caz cat costa un schimb de chiuloasa?