Pai, ori a ta reconditionata, ori una la mana a doua care sigur e deja folosita, nu mai bine a ta? Macar stii ca "se imperecheaza" cu ce zici tu acolo.
1. Sunt sanse sa se strice chiar daca e reconditionata daca e calculatorul
2. Daca codul este incombatibil cu cel al culcatorului masinii se imperecheaza, daca este la fel numai trebuie imperecheata.
Caut sfaturi de la cineva care a patit sau stie nu de la critici, mersi.
Mai baiete, nu te-am criticat!
Dar daca asa intelegi, nu ma mir ca vrei sa cumperi o piesa mai proasta decat a ta. Aia SH e folosita si poate nici nu este reconditionata. Asta intelegi?
A mea numai merge deloc, n-are cum sa fie mai proasta, sunt dezmembrarii care iti dau garantie pe un an, una la mana a doua ajunge la 1500 de lei, si reconditionata sunt 50/50 sanse sa mearga...
Eu am luat una noua de la reprezentanta! dai un ban dar stai in fata, stii sigur ca e pentru masina ta si nici nu se strica prea repede!
) de 50 de milioane cat face pompa noua, imi iau alta masina ))
Daca masina ta face doar 5000 de lei eu zic sa o arunci la gunoi si chiar sa iti iei una dar de 7500 de lei, nu de alta dar e mai scump un iphone nou
Sfatul meu este da sa reconditionezi daca cineva iti da si garantia lucrului bine facut!
Iarta-ma pe mine ca nu ma intretine mamica si taticu si ca nu am avut iPhoneuri de 1.500 de euro cand eram mic, si nu am zis ca atat face masina mea, am zis ca mi iau alta masina de banii aia. Si reconditionat piese electrice la masini nu inseamna reconditionat geam spart iphone sunt sanse sa nu mai faca calculatorul piesei respective fata, ca sa stiti si voi cand va bagati aiurea in seama sau daca ai masina si nu stii, mai aiurea. Uitasem de ce nu mai intram pe site-ul asta, din cauza oameniilor.
Nu toti care avem bani cat de cat suntem intretinuti de parinti, unii muncim pe salarii maricele, colaboram cu oameni cu bani etc
Daca unii avem lucruri mai scumpe, masini si electronice bune, am muncit pentru ele si ne place lucrul nou si bun, eu nu-s vreun prostovan care sa ma insele vreun samsar, eu imi iau lucru nou intotdeauna pentru ca imi permit, iar daca nu imi permit nu imi iau; nu imi cumpar cazane diesel doar sa fiu si eu in rand cu lumea. E atat de simplu, nu ai bani sa intretii o masina mergi pe jos.
sunt satul de cazane si prostii ce le aveti voi si va mai numiti ca detineti masini cand aveti toate tigaile si pocnitorile care in tari precum Germania nici la presa de casat nu le baga sa nu-si strice aia presa, in schimb le vand la samsari iar astia le dau la naivi "nu bate nu trancane, km reali"
va ard samsarii ca pe prosti, vanzandu-va toate tigaiile lumii, nici asa nu aveti bani sa intretineti nici tigaile. Daca iti dau masina mea nu iti permiti nici benzina sa ii pui mai asta dapai sa faci o revizie la reprezentanta sau sa schimbi consumabile, pff
sunt o multime de alde tine care au toate putorile de masini ce trebuiesc aruncate, iar cum miroase in urma lor e jale si ne imbolnaviti bai oameni! ca au saracii bani de masina dar nu au bani sa schimbe filtrul DPF sau catalizatorul cand trebuie, in schimb aveti si voi masini, mi-ar fi rusine!
Eu ti-am vorbit frumos si te-am sfatuit sa reconditionezi piesa iar tu mi-ai vorbit cu greata.
Si de-as fi intretinut de parinti as fi cu capul sus, tu de ce nu ai parinti cu bani? ori parintii tai sunt de prin catunele cele mai indepartate si sarace ale Romaniei!?
Putin respect ar trebui pentru userii cu vechime pe acest site, ca noi va spunem lucruri concrete si in fata si asta va deranjeaza.
Mesaj pentru sarantoci cu aere de bogati: stati in banca voastra si folositi cu incredere autobuzul ca nu e nicio rusine, rusine este sa detineti epave doar sa fiti si voi in rand cu lumea.
Eu nu stiu ce e aia reconditionare la masina ca eu nu merg pe carpeli, cand o sa fii la un anumit nivel mental si financiar o sa stii cum e, pana atunci baga motorina de la vapor si stai linistit ca nu ai bani de a avea tu masina!
Ce anume s-a stricat, partea mecanica sau electronica?
Din cate stiu este pompa Bosch VPxx, cu celebrul modul din care se arde tranzistorul, ca la Ford tddi si A6 2.5 versiune veche.
Eu as recomanda reparatia modulului tau. Se poate da jos de pe pompa, fara sa demontezi pompa cu totul.
O diagnoza inainte ar clarifica situatia.
Daca e terminata pompa complet (electric si mecanic), o reconditionare cap-coada e 5000 de lei si clar nu merita.
Mai bine iei alta masina. Era o Vectra C 1.9 120cp cu probleme minore, pusa ieri pe grup la 7000 de lei. Are bara fata de Vauxhall, deci a fost pocnita. Dar la banii aia merge, bagi in ea 500 de lei ai o masina mult mai ok decat cea cu 2.0 dti.
Am scris aproximativ 20 de randuri sa iti explic cat esti de prost, dar mi-am dat seama ca nu are rost, nu o sa intelegi, si nu dau explicatii la prosti. Pace si sanatate, sa fie bine la tine acolo!
Asa este,unde vezi tu ca ai fost criticat? Omu a zis care varianta ar fi mai buna,dar vrei sfaturi de la care au patit asa si aia care au patit stiu ei cea fost?
Aia tot la mecanic ajung,deci cel mai indicat este sa repari pompa ta,asta daca se poate si nu dureaza f mult timp.
Despre ce cod vorbesti? Daca pompa are circuit electronic,adica modul,pai tii pompa ta,ori daca modulul ala se poate scoate usor,poti lua si folosita,dar schimbi modulu.
Tu ce crezi ca e codu ala? Sau codul ala in ce anume sta? Deci de fapt nu este nici un cod nimic,este un modul care a fost programat cu masina ta,calculatorul principal al masinii il stie,lucreaza cu el.
Daca tu pui alt piesa cu alt modul nu functioneaza,stai si te uiti,trebuie ori programat acel modul,sau rescris,reprogramat,a,sta daca se poate,ori daca nu cumperi unu nou,dar si ala trebuie programat.
Asta daca este vorba de modul cum banui,nu stiu la ce spuneti voi cod.
Deci nu vad cine te critica,omu a spus ce crede el,nu a spus ca nu stii,sau ca nu-i bine ce faci etc.
Din varaiantele intrebate de tine a zis si el una,asa si care este problema ta?
Se pare ca problema ai tu si nu masina invata sa fii mai sociabil,in loc sa te iei in bete cu lumea, multumeste ca a citit intrebarea ta si a si raspuns.
Chiar daca cineva spune prostii, balarii, daca spune gresit, tu multumeste omului si treci mai departe, asa fac oamenii civilizati
Esti cel mai tare faci oamenii prosti,dar tu habar nu ai,ori macar sa spui daca stii ce anume este defect.
Pompa aia are parti mecanice, are si electronice, omu de unde sa stie ce este defect?
Tu nici pomeneala sa spui ca ar fi modulu, tu incurci codu cu modulul dar te dai mare cunoscator pfff esti slab de tot amice, nu mai intreba pe nicaeri daca nici sa intrebi nu stii.
Deci pompa ta din ce se pare spui sau te chinui sa spui,este defecta la partea electronica.
Inainte dea cumpara ceva,trebuie sa fii sigur ce anume este defect.
Acum sa spunem ca este modul ala,deci nu codu cod probabil este la conturile ce le ai pe net si alte alea,acolo ai un modul.
Fiecare pompa are un modul nou,nescris,neprogramat cand masina este inca in fabrica.
Acolo se vine cu un program si se programeaza toata masina, daca vrei comparatie asa cum asamblezi un calculator tu, dar ala nu va functiona daca nu instalezi driverele corect?
Exact la fel se intampla si la masina. Daca iei un alt modul de la alta masina, poate sa functioneze, sau poate sa nu, dar indiferent ca ar merge sau nu tot trebuie sa programezi.
Gandest asa.Placa ta video de la calculator s-a ars ok? Tu poti lua una folosita corect? O sa mearga? Va merge cu o singura conditie, sa instalezi driverul ei.
Deci ca iei una noua sau folosita tot trebuie sa programezi, ce ar fi bun in cazul celei folosite? Ca este mult mai ieftina.
Dar cum am zis ar putea sa nu functioneze, sa nu poata fi programata.Sint asa unele branduri, BMW, Mercedes la care pui cruce, trebuie modul nou.
Cam despre asta este vorba, nu de cod de rahaturi ce cred unia.
Referitor la imperechere,aia se intampla in pat cu o femeie si un barbat nu la masini sau la animale cand se face sex,se mai numeste si imperechere
Ok sa revenim la pompa ta,adica a amsinii,pompa ta tu si daca functioneaza sau nu
Deci cand electronistu sau cine a spus ca trebuie sa fie imperecheate se referea ca pompa sau modulul ce iei tu de la alta masina trebuie programat cu masina ta,mai exact cu calculatorul mamsinii tale si restul de module.
Aceasta programare se face direct pe masina cu toate modulele instalate,pentru ca uneori si modulele alea comunica intre ele,apoi cu computerul principal al masinii.
Deci tu nu ai ce cod sa afli,nu exista nici un cod nimic. Daca piesa aia eletcronica s-a ars,sau e defecta,pui cruce,trebuie schimbata.
Sa nu dai banii aiurea, cauta un electronist ce zici tu, dar ala se numeste programator de masini, deci cauta unu de asta bun si intrebi mai intai, spui ce masina ai, ala iti poate spune daca poti folosi un modul folosit sdau trebuie altul nou.
Nu te apuca sa dai jos nimic acum ca degeaba dai.Informeaza-te apoi faci rost de piesa, dupa te duci si duci la ala ce programeaza.
De regula tot aia iti si instaleaza modulul, bine te taxeaza si pentru aia, sau il poti tu monta si ei doara sa programeze.
Deci ce cod vrei tu sa afli pana la urma?
Ma simt ca in Las Fierbintii, sanatate fratilor, sa traiti, ca n-am rabdarea necesara cu voi, fie pace la voi in toroace acolo!
pe aici se discuta,fiecare vine cu ceva,ca e bun,ca e gresit asta e,e doara o discutie,nu te bate nimeni.
E ok cauta codu ala,cine stoe poate o sa il gasesti pana imbatranesti
Cel putin daca tot ai scris,macar trebuie sa fi spus cei acel cod,despre ce este vorba,mai aflam si noi ceva,bine asta daca ai fi stiut si tu,ori macar sa spui la ce anume se refera.
Deci nu te alearga nimeni,oamenii discuta,fiecare isi da cu presupusu.Tu ce vrei? Gata intrebi si de s-ar putea expertu lu peste prajit te astepta pe tine pe TPU sa iti rezolve tie masina pe aici is multi ca tine sau unia mai au si ceva cunostinte cat de cat,dar nu-s experti sa iti poata spune exact ce sa faci.
Nici aia care au experienta f mare si care dau sfaturi pe net sau repara online sa zic asa, deci pe bani, nici aia nu au un raspuns totdeauna.
Hai sa traesti si tu, vezi ce faci, revina pe aici sa ne spui ce ai rezolvat, asa mai retinem si noi cate ceva.
Tu creca dai pe google sa stii cum arata o vectra c sedan, da mai ales o pompa de injectie, vezi ca ce ti-a dat google ul despre module e altceva, si ma intrebi ce cod? Toate au codu lor prietene, unele sunt incompatibile, si se *imperecheraza* cu calculatorul masinii cu ajutorul unui tester daca pompa este alcatuita din aceleas module si piese, ce intrebam eu aici este ce e mai ok de facut, pentru ca sunt sanse sa nu faca fata calculatorul masinii cu piesa modificata si sa dau banii degeaba, da las-o asa, voi sa fiti sanatosi, sa ne ardem in basini pe TPU, cauti raspunsuri si le lasi aici pentru o funda, adrenalina adevarata, traiti intens. Inca odata sanatate la familie, si las o asa, ca mai mult de atat nu o sa mi bat capul!
Creca mai cum sa iti zic, nu vreau sa te simti mai mic decat esti.
Eu nu caut pe google absolut nimic,as fi tampit sa stau sa caut pe net pentru altii, sa ce? Sa ma dau eu mare ca stiu,bati campii rau de tot.
Ce spui tu de vectra sedan sa stii ca nu am vazut,sincer nici in poze dar nici nu-s curios,pe aici nu exista masini ce spui tu,locuiesc in America,vad masini de toate neamurile dar nu si stifturile alea.
In sf nu e vorba de brandul masinii,este vorba ca mai toate masinile is la fel facute,adica pompe,si alte piese ce mai au.
Dupa tine toate au codul lor amice afla ca codu lor,adica numarul piesei,in engleza se numeste part number sau numarul piesei daca vrei,sau sa zicem ca tine codul piesei,care este tot un nr atribuit acelei piese.
Numarul ala al piesei este sa pui tu piesa ce iti trebuie,sa se potriveasca pe masina respectiva,nu sa programezi cu acel cod.
Asa trebuia sa spui de la inceput,dar tu din ce spui nu partea mecanica este rea, este vorba de modul cum zic eu. nu de cod ce spui tu.
Ar putea sa fie nici ca tine nici ca mine asta pentru ca nu stii, ori nu ai spus cum este acea pompa.Eu ce zic este din descrierea ta,unde spui ca trebuie imperecheata,trebuie dusa la electronist,asta m-a dus cu gandul ca o avea modul.
Dar sunt piese,chiar si pompe care nu au module,ca urmare tu trebuie doara sa gasesti o pompa modelul tau,pui si aia e tot, nu trebuie electronist, nu trebuie sa imperechezi nimic.
Dar trebuie sa stii are modul sau nu are.Deci uite am spus ambele situatii.
Daca modul este ars,sau defect,tu trebuie sa cauti o pompa exact ca si ce ai pe masina,iei de la acea pompa modulul si il pui la pompa ta.
Sau poti folosi pompa aia cu tot cu modul,ca tot dracu ala este si pompa ta tot folosita este,dar trebuie sa te asiguri ca pompa aia mecanic este buna,modulul este bun.
Duci la cine se ocupa de progamari,dar am spus nu cumperi inainte,du-te si intreaba intai,le spui daca pui pompa cu modul de la alata masina puteti sa programati pentru masina mea?
Daca aia zic ca se poate,atunci cauti pompa,vezi ca toate pompele,piesele au pe ele o eticheta si acolo este trecut codu ala ce spui tu, numarul ala al piesei, cumperi, instalezi, te duci la aia, programeaza si ai terminat povestea.
Nu se arde nimeni in basini ce spui tu tu esti ala care a inceput sa vorbeasca mai altfel, ca alas e prost ca nu stie, etc.Plus de asta nici nu stii sa explici ce ai colo.
Daca nu stii nu mai spune altora ca aia nu se pricep.
Deci eu la nici un raspuns ce il dau pe aici, indiferent cui ma adresez, nu iau nimic de pe goole amice, nu stau sa caut eu pe net pentru altii, ca de ar fi asa te-as lua de prost , ce tu nu stii sa cauti pe google?
Tot ce zic eu pe aici este din ce informatii am deja, din ce am invatat pe la ce scoli am mai fost.Nu sunt mare priceput,dar ce stiu si este bine,zic.
Unde pui ca am si mers cu masini pentru programare,nici eu nu stiam cine stie ce,dar aia din ce au explicat,pe intelesul lor,eu apoi am analizat si am retinut cum sta treaba.
Si eu am avut o problema cu un airbag,s-a ars modulul de airbag,zic e ok iau altul de la o masina,deci folosit, dar de unde n-a mers,de aia am zis pentru unele branduri de masini trebuie neaparat nou ok?
De aia am si zis nu te apuca sa cumperi, chiar si piese flosite, intai intreaba unu ce programeaza daca se poate programa unu folosit de la alta masina.
Si eu pana sa ma lamuresc nu credeam pe primul ce mi-a zis , iar ala, cu asta se ocupa, am zis ca poate ala ma minte, am fost pe la vreo 3 pana sa vad ca intr-adevar asa sta treaba.
Deci eu spun din ce stiu,, din experienta, nu caut eu pentru tine special pe google probabil te crezi nu stiu cine, nu caut nici pentru Trump
Deci fa cum zic eu ca e bine, nu te apuca sa cumperi piese aiurea.Mergi cu masina la ala ce programeaza,spune-i problema,ala eventual poate sa verifice,iti poate verifica si moca,asta pentru ca o sa stie ca tot la el vei merge sa programezi,dar cel putin esti sigur ca aia este problema.
Poate ca omu iti mai da si informatii,poate sa iti zica numarul piesei,asta daca tu nu o poti desface sau vedea stikerul ala cu part numarul pompei.
Despre ata am spus, iar astea nu cred ca le gasesti pe google astea le gandesti tu singur, nu te apuci sa cumepri asa aiurea, apoi sa fie altceva, ori sa nu mearga.
Numa bine, fa ce vrei, discuta cu cine vrei tu, se pare cei care te sfatuiesc de bine nu iti sunt pe plac.
lidiacengher întreabă: