Daca erau bujii arse, aveai cel putin erori pe care le vedeai la revizie, presupunand ca ai un mecanic cel putin calificat.
Ce motorizare este? Benzina/diesel?
Sa le dai cu putin spray wd40 sau cateva picaturi de ulei in jurul lor sa le lasi cateva zile sa se desfaca usor.boala lor este sa se rupa cand incerci sa le desfaci. Tubulara lunga de 10 preferabil seria mica de 1/4 iar cand le montezi pe cele noi sa fii atent sa scrie pe ele aceeasi tensiune 11V sau 5V etc.este foarte important.
Putina vaselina de cupru pe filet ajuta la demontat data viitoare.
Se desfac doar cu motorul cald.
Cu un aparat de masura ordinar poti masura continuitatea intre punctul central si masa cu mufa desfacuta trebuie sa indice maxim cativa ohmi.
Poate fi de la depuneri (in admisie/egr) sau de la injectie.
Eu am avut porniri proaste la diesel din cauza clapetelor swirl, se pare ca ajuta mult la rece (desi multi "ingineri" le anuleaza "preventiv").
Si senzorii de temperatura pot afecta pornirea.
Dar astea oricum sunt sarcinile mecanicului la care cotizezi, nu inteleg de ce vorbim despre ele pe TPU.
Am vrut să am așa o idee, doar că nu mă apuc acum să o repar în curte cu răspunsuri de pe TPU.