| kijkinkijkin a întrebat:

Sal TPU! Am si eu o problema cu un Opel Astra g, 1.7 diesel, imi moare motorul la relanti si cand fac virajele si dau de volan putin sa pregatesc virajul. Iar servo directia da sa se blocheze. Inca in aspect ventilatorul din fata motorului porneste cgiar daca nu am mers foarte mult cu ea.
Stie careva de la ce poate fi?
Am schimbat altelnatorul si acum am bagat-o iar in service o am in service de 4 zile si as dori si eu sa stiu cam care ar putea fi problema.
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| iEMANUWEL a răspuns:

Salut! Posibil sa fie din cauza bateriei. De exemplu servo-directia daca este electrica atunci nu va functiona corect in cazul in care bateria nu da suficienta putere de care are nevoie Servo-Directia, injectoarele, pompa de motorina.

4 răspunsuri:
| kijkinkijkin explică (pentru iEMANUWEL):

Daca este doar bateria, scap usor inseamna. Sper sa fie bateria. Dar raduatorul de ce porneste chiar daca motorul este rece?
A verificat mecanicul supapa de freon si tasnea mult tare spunea ca nu ar trebuie sa se manifeste asa...
Chiar sunt curiis sper ca maine sa se apuce de ea si sa imi spuna ce e de facut. Multumesc mult pentru raspuns.

| iEMANUWEL a răspuns (pentru kijkinkijkin):

Cu placere, daca ai bateria la indemana poti verifica singur cu un multimetru pe domeniul voltmetru. Tensiunea pe bornele bateriei, care este măsurată în momentul instalării motorului de la demaror, trebuie să fie de cel puțin 9, 5 volți (optim 13, 5-14 volți). Dacă valoarea scade sub normă, este un motiv să citiți defectarea starterului (cu cât este folosit mai mult, cu atât este mai probabil). Dacă indicatorii depășesc norma (pot ajunge la 14, 5 volți), înseamnă că bateria este foarte descărcată, iar generatorul compensează generarea de curent.

| iEMANUWEL a răspuns (pentru iEMANUWEL):

Cauza porniri ventilatorului de racire motor consta in lipsa semnalului de la senzorul de temperatura motor la ECM. Calculatorul nevazand acest semnal (adica temperatura motorului), porneste preventiv ventilatia in ideea de a proteja motorul de o eventuala si posibila supraincalzire. Posibil sa fie senzorul defect si nu citeste si declanseaza ventilatorul atunci cand ajunge la 93 grade si porneste sau sa fie oprit pana in 91 de grade.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Fara sa vad masina, nu pot sa dau un raspuns relevant.
Poate fi o problema electrica in jurul pompei de injectie, pompei de alimentare sau a alternatorului.
Dar poate fi si o problema in pompa de injectie, daca e DTI.