Dupa cum spui, problema pare sa fie din calitatea amestecului carburant deci din carburator sau/si clapeta de shoc daca are asa ceva. Mai spune ceva despre cum e fumul, daca simti ca s-ar supraincalzi ceva, eventual daca face vreun zgomot sau suna deosebi?
Scote la inceput un fel de fum, asa mai inchis la culoare, si dupa ce merg cu el nu se mai vede fumul!
Se incalzeste foarte repede Chiuloasa, nu stiu dc.
Si cand il turez mai tare, mai multe de jumate si chiar la maxim incepe sa faca urat, ca si cum ar exploda, nu merge rotund, merge de parca urla, ca si cum ar gripa.
Imi poti spune cum se regleaza amestecul de carburant?
Am tot incercat sa il reglez, dar nu imi prea iese.
Nu mai e in garantie? poti sa-l duci la un magazin de-al lor sa-ti regleze carburatorul, ca aia toata ziua bijuteresc la ele si or fi capatat experienta.
E in 2 timpi, imi poti spune cum se regleaza aerul in carburator?
Se strange surubul la maxim si apoi se da 2 ture jumate inapoi.dar aia cu zgomotul nu-i de la carb.vezi sa nu fi ramas motorul fara ulei.si fumul tot de la ulei.ii trebuie ulei bun.
Cum pot regla uleiul in motor?
Ala nu se regleaza.sa ai mereu ulei in rezervor si urmareste furtunasul pana intra in motor sa nu fie spart.
Eu cred ca am ceva ulei de la husvarna, rosu e bun/?
Iti trebuie semisintetic special, antifum, nu de la drujba.
Încearcă sa-i demontezi filtru de aer și fă un test, vezi dacă se schimba ceva, de asemenea vezi dacă la carburator ai clapeta de shoc și schimbai poziția într-un sens s-au altul. Fum negru înseamnă ca nu are aer suficient.
Nu e problema de la filtru, filtrul e curat.
Eu ziceam de aerul din carburator nu de filtru.