| Ciprian007 a întrebat:

Sal TPU!

Am si eu o problema cu un scuter yamaha, mai bine spus scuter chinezesc de la first bike.
Nu stiu ce are dar i-am schimbat carburator, curea, bujie, rulmenti si cand il pornesc, il accelerez si moare motorul.
De stat la relantiv, sta, dar cand il accelerez, moare.
Daca il in asa la relantiv si din cand in cand turat cam 10 min isi da drumul, si dupa ce il opresc aproximativ o ora, iar face figuri, cum il accelerez moare.
Nu stiu ce sa-i mai fac!

Si mai e ceva, cand pornesc cu el, merge foarte greu, numai dupa cativa km la bord isi da drumul, nu stiu de ce.

Va rog sa imi dati un raspuns! Dau FUNDA SI VOT!

Răspuns Câştigător
| Radu921 a răspuns:

Dupa cum spui, problema pare sa fie din calitatea amestecului carburant deci din carburator sau/si clapeta de shoc daca are asa ceva. Mai spune ceva despre cum e fumul, daca simti ca s-ar supraincalzi ceva, eventual daca face vreun zgomot sau suna deosebi?

15 răspunsuri:
| Ciprian007 explică (pentru Radu921):

Scote la inceput un fel de fum, asa mai inchis la culoare, si dupa ce merg cu el nu se mai vede fumul!
Se incalzeste foarte repede Chiuloasa, nu stiu dc.
Si cand il turez mai tare, mai multe de jumate si chiar la maxim incepe sa faca urat, ca si cum ar exploda, nu merge rotund, merge de parca urla, ca si cum ar gripa.

Imi poti spune cum se regleaza amestecul de carburant?
Am tot incercat sa il reglez, dar nu imi prea iese.

| Radu921 a răspuns:

Încearcă sa-i demontezi filtru de aer și fă un test, vezi dacă se schimba ceva, de asemenea vezi dacă la carburator ai clapeta de shoc și schimbai poziția într-un sens s-au altul. Fum negru înseamnă ca nu are aer suficient.

| viotedy a răspuns:

Nu mai e in garantie? poti sa-l duci la un magazin de-al lor sa-ti regleze carburatorul, ca aia toata ziua bijuteresc la ele si or fi capatat experienta.

| viotedy a răspuns (pentru Radu921):

Nu are.are soc electronic.cand se arde =altul.

| Radu921 a răspuns (pentru viotedy):

Shocul e o clapeta (mecanica) pe partea de aer la intrarea aerului in carburator, electronica e doar actionarea clapetei, incearca sa deconectezi actionarea electronica si sa-i schimbi pozitia clapetei, manual spre deschis, sa intre mai mult aer.

| viotedy a răspuns (pentru Radu921):

Nu are nici o clapeta.aerul se regleaza din surub.

| Ciprian007 explică (pentru viotedy):

Nu e problema de la filtru, filtrul e curat.

| viotedy a răspuns (pentru Ciprian007):

Eu ziceam de aerul din carburator nu de filtru.

| viotedy a răspuns:

E in 4 timpi?

| Ciprian007 explică (pentru viotedy):

E in 2 timpi, imi poti spune cum se regleaza aerul in carburator?

| viotedy a răspuns (pentru Ciprian007):

Se strange surubul la maxim si apoi se da 2 ture jumate inapoi.dar aia cu zgomotul nu-i de la carb.vezi sa nu fi ramas motorul fara ulei.si fumul tot de la ulei.ii trebuie ulei bun.

| Ciprian007 explică (pentru viotedy):

Cum pot regla uleiul in motor?

| viotedy a răspuns (pentru Ciprian007):

Ala nu se regleaza.sa ai mereu ulei in rezervor si urmareste furtunasul pana intra in motor sa nu fie spart.

| Ciprian007 explică (pentru viotedy):

Eu cred ca am ceva ulei de la husvarna, rosu e bun/?

| viotedy a răspuns (pentru Ciprian007):

Iti trebuie semisintetic special, antifum, nu de la drujba.