Ca să verifici cuiul, dai capacul jos.Îl întorci cu plutitorul în sus, şi ar trebui să ţină la limbă.Mai e o cauză, acum are tendinţa de înecare pentru că nu mai trage aer fals pe la clapetă.
Trage capota, şi dă şocul de la carburator in (0) manual.Ai cablul de şoc blocat, sau merge greu pe manşon! Baftă!
Salut, nu este blocat cablu de soc si nici nu merge greu pe manson problema este urmatoarea, daca trag socul la maxim se opreste motoru' se ineaca cu benzina si nici nu se tureaza motorul cum se tura inainte pana la 1700-2000 rpm, acum daca trag socu se tureaza maxim pana la 1000rpm si daca il trag si mai mult se opreste motorusi vine si multa benzina in carburator, nu stiu daca am explicat cum trrebuie dar daca este dau mai multe detalii pe parcurs, multumesc
Sa iti spun pas cu pas ce am facut, am desfacut carburatoru sa schimb ax-ul de la acceleratie pentru ca imi curgea benzina pe langa el avea joc, daca tot l-am desfacut l-am demontat tot, toate jiglerele din el si l-am spalat cu benzina, am montat tot si am pornit masina dar am vazut problema asta si nu stiu sa-i dau de cap( sa fie de la cuiul pontou si plutitor?
Stanmariusvasile întreabă: