Se scoate tot lichidul din motor, bagi vreo 10 litrii de benzina in rezervor dupa care bagi apa fierbinte cu Detergent AUTOMAT(automatul nu face spuma multa) dupa ce-ai schimbat antigelul cu apa fierbinte+detergent faci multe ture cu masina(pentru asta ti-am zis sa-ti bagi 10 litrii de benzina),dar atentie, cu masina turata, peste 3 mii de turela fiecare 5 km parcursi la peste 3 mii de ture, golesti vasul de expansiune si pui din nou apa fierbinte+detergent, golesti de 5 ori dupa care bagi doar apa distilata si faci aceleasi ture la peste 3 mii de ture, repeti faza cu apa distilata de 5 ori ca sa nu raman detergent, dupa care scoti apa distilata simpla si pui 50%antigel si 50% apa distilata si gata, ai spalat traseul lichidului de racire! tot ce ti-am spus aici este operatia care o fac cei de la reprezentanta de la mercedes, stiu asta ca am fost cu un prieten sa-si curete rugina din vasul de expansiune de la un Sprinter cu motor de 2.2 diesel,sper ca ti-am fost de folos, succes, MDL
Ce vezi tu acolo este rugina si impuritati de pe instalatia de racire.Nu folosesti apa distilata la instalatia de racire?
Sa sufle in jigleur
Ce are jiclorul (asa se scrie corect)cu instalatia de racire, mai frate? Esti mecanic? Jiclorul este pentru combustie.Pe acolo intra combustibilul.
Era doar o gluma...
Ok.Gluma. Dar daca o lua in serios si sufla?
Incearca sa folosesti numai apa dedurizata si sa respecti proportia de dilutie a antigelului. Antigelul este si gresant pentru pompa de apa. Sfatul meu este sa faci rost de un filtru pentru dedurizare a apei (precum cel electromognetic de la centrala) si sa-l introduci in circuitul de racire vreo saptamana. Apoi, schimba tot agentul de racire, eventual pune mai mult antigel decat apa. Succes!
Stanmariusvasile întreabă: