| Tw1sTer a întrebat:

Sall am cumparat anul acesta o skoda fabia si am observat ca imi consuma antigel. Cand plec din parcare nu vad nici o urma de antigel pe jos, dar am observat ca nu mi se mai incalzeste radiatorul chiar daca imi pornesc ventilatoarele (apa se ridica la 90 de grade si nu sare peste).Am fost cu ea la un mecanic si mi-a spus ca este garnitura de chiuloasa pentru ca imi face bule in borcanul cu antigel. Astept pareri, voi mai merge la un service ca sa fiu sigur daca este sau nu garnitura de chiuloasa.

P.S. Mai pot merge cu masina sau este riscul sa-mi intre antigel in ulei?

6 răspunsuri:
| express11 a răspuns:

Mai nene, daca mecanicosu ti-a spus ceva, ce mai vrei? stai asa si cand o sa-ti crape blocul motor sa vezi ce razi la el...la mecanic.

| MariusF23 a răspuns:

Du-te ma baiatule mai repede la mecanic ca sa nu plangi mai incolo... E garnitura de chiulasa in cazul tau. Daca esti calic si nu o inlocuiesti, nu meriti masina.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca face bule in vas e clar ca e garnitura dusa.
Antigelul care dispare cel mai probabil intra in cilindri (sau intr-unul singur), iar ca simptoma e aburul excesiv scos pe toba.
Daca nu pierde foarte mult mai poti circula, dar ideea e sa mergi cat mai repede sa remediezi problema.
Cand ajunge antigelul in ulei se observa pe joja, amestecul apa-ulei se face ca o smantana la consistenta, de culoare galbena. Verifica joja cat mai des, daca ai de gand sa mai circuli cateva zile asa.
Daca radiatorul nu se incalzeste pana sus inseamna ca nu e umplut cu apa; daca pornesc ventilatoarele inseamna totusi ca circula apa fierbinte prin el, altfel nu s-ar declansa termocupla.

| Tw1sTer explică (pentru MariusF23):

Bai jegosule vezi cum vorbesti pentru ca eu o schimb nu-i problema dar vreau sa fiu sigur ca nu desfac motorul degeaba. Am fost azi cu masina si o zis ca maine imi spune problema pentru ca azi nu avea timp.

| Tw1sTer explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Imi iese aburi excesiv pe esapament, dar uleiul este curat.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Tw1sTer):

Inseamna ca nu etanseaza garnitura in zona unui circuit de racire, si scapa apa spre un cilindru. Nici asa nu e prea ok sa circuli, chiar daca nu ajunge apa in ulei, ajunge la segmenti si te poti trezi cu vreunul blocat, apoi se rupe... Si dezastru.
Schimba garnitura cat mai repede.