Mai nene, daca mecanicosu ti-a spus ceva, ce mai vrei? stai asa si cand o sa-ti crape blocul motor sa vezi ce razi la el...la mecanic.
Du-te ma baiatule mai repede la mecanic ca sa nu plangi mai incolo... E garnitura de chiulasa in cazul tau. Daca esti calic si nu o inlocuiesti, nu meriti masina.
Daca face bule in vas e clar ca e garnitura dusa.
Antigelul care dispare cel mai probabil intra in cilindri (sau intr-unul singur), iar ca simptoma e aburul excesiv scos pe toba.
Daca nu pierde foarte mult mai poti circula, dar ideea e sa mergi cat mai repede sa remediezi problema.
Cand ajunge antigelul in ulei se observa pe joja, amestecul apa-ulei se face ca o smantana la consistenta, de culoare galbena. Verifica joja cat mai des, daca ai de gand sa mai circuli cateva zile asa.
Daca radiatorul nu se incalzeste pana sus inseamna ca nu e umplut cu apa; daca pornesc ventilatoarele inseamna totusi ca circula apa fierbinte prin el, altfel nu s-ar declansa termocupla.
Imi iese aburi excesiv pe esapament, dar uleiul este curat.
Inseamna ca nu etanseaza garnitura in zona unui circuit de racire, si scapa apa spre un cilindru. Nici asa nu e prea ok sa circuli, chiar daca nu ajunge apa in ulei, ajunge la segmenti si te poti trezi cu vreunul blocat, apoi se rupe... Si dezastru.
Schimba garnitura cat mai repede.