Sincronul de la marsarier este uzat,cand ai schimbat ultima data uleiul din cutie? cand ai schimbat ultima data semeringul selectorului cutiei de viteze? sfat : nu mai incerca sa bag in marsarier daca masina nu e oprita, ca sunt unii care se grabesc (si cred ca asa faci si tu ) si daca de exemplu a gresit strada ca sa dea inapoi nu mai pune frana, sau pune doar putin si baga din viteza 1 direct in marsarier fara sa puna frana ASTA NU E BINE,OPRESTE MASINA,APOI BAGI MARSARIER.
schimba ce ti-am enumerat,daca nu merge,du-te fuga ia un ciocan, sparge pusculita si fugi la dezmembrari sa iei alta cutie ca daca vrei sa cumperi doar sincronul dai mai mult pe el decat pe toata cutia si e si mai usor de schimbat toata cutia decat un sincron succes, MDL
Cutie noua de Rover 45 este 5130 lei, pretul ti-l zic din catalogul care il am in fata si reparatia nu sare de 300 de lei + montat si demontat cutia + piese deci sa zic 500-700 in functie de service. Este pinionul nu sincronul fiindca daca ar fi sincronul nu ar carai, ar iesii direct, din viteza, ar sarii nu ar sta in marsarier. O alta problema care am vazut-o la cineva care a venit cu un Triumph in service, avea masina de mii de euro ala dar facea service-ul in curte si a bagat ulei cu o pompa veche, in pompa a fost niste nisip si in uleiul din cutie au intrat impuritati, s-au depus si nu ma intra in a 2-a si marsarier!
Posibil sa fie pinionul,nu te contrazic! Daca tot esti cu catalogul in fata, spune-i te rog si cat costa un pinion pentru marsarier si unde-l gaseste, cat costa transportul lui...chestii d'astea...
Il gaseste la mine la service, pretul este de 738 de lei pinion+sincron+ax+bila, nu se vand separat nicaieri!
Intrebare pentru tine : daca zici ca astea vin la set toate,evident ca clientii tai daca tot si-au cumparat toate astea noi, le-au si schimbat pe toate o data, le-au inlocuit pe toate pentru ca stie mai toata lumea ca e bine sa schimbi tot kitul pentru ca daca nu schimbam tot kitul piesa pusa noua se strica datorita pieselor care au contact cu ea din cauza ca ele sunt deja uzate si prin urmare trebuie schimbat tot kitul ca oricum dam banii pe el si n-ar avea rost sa platim mana de lucru pentru fiecare in parte! sa zicem ca vreau sa schimb doar pinionul, il schimb platesc manopera 300 de lei dupa care fiind uzat sincronul sunt nevoit sa platesc iar mana de lucru 300 de lei ca sa schimb sincronul si tot asa...prin urmare le schimbam pe toate! probabil te-ai plictisit sa citesti postul meu, mai ales ca m-am si repetat! am doar o intrebare : cum ai aflat ca ar fi sincronul de vina tinand cont ca sincron separat nu se gaseste si de fiecare data clientii tai au vrut sa le schimbi tot kitul ( pinion+sincron+ax+bila )?
pai nu am zis ca e sincronu de vina. Deci mai citeste o-data. Nu se schimba tot kitul adica la fiecare viteza, se schimba pinion, sincron, ax si bila fiindca nu au cum sa se uzeze de la celalte. Daca schimbi decat pinionul se poate uza de la sincron, dar de la o viteza la alta nu e problema. Daca este furca uzata se uzeaza si restul in rest nu! Pretul de 300 de lei este pentru manopera tinand cont ca se demonteaza cutia, se schimba in cutie ce e de schimbat si se monteaza cutia la loc. Manopera se taxeaza la ora de munca si cel mai mult timp ia demontatul si montatul cutiei deci si daca schimi de la o viteza si daca schimbi la toate pretul nu creste cu mai mult de 50-70 de lei fiindca alea se schimba in 10 minute nu acolo e problema!
Ai dreptate,e greseala mea, citisem gresit! si la primul post am scris gresit in loc de sincron am scris pinion, mereu le incurc asa cum incurc si Titan cu Vitan ma gandeam la ceva dar scriam altceva!
aimullah123 întreabă: