Am si eu motorul ECOTEC da sunt bune, eu am pe benzina, si tot mi se pare super ok pe motorina este si mai buna deoarece are turbosuflanta, intra turbina la 1800-2200 rpm.
De ce sa fie mai bune Dieselurile? Mai bune in oras poate...
Asa spui tu compara tu un audi a 6 cu 3.0 tdi, si unu 2.5 spre exemplu pe benzina deoarece ajuta foarte mult turbina sa te bage'n scaun. ca sa spun asa la rapiditate.
2,5 de la Audi e turbobenzina si e mult mai puternic decat 3.0 tdi. Cuplu te baga in scaun, corect... Dar dupa 4000 rpm orice Diesel se plafoneaza, asa ca daca ai de facut o depasire mai grea s-ar putea sa ai probleme mari. Benzinarul la 4000 rpm de abia devine viu. Sa nu mai vorbim ca se ambaleaza mult mai repede.
Cuplu doar te baga in scaun, caii putere sunt cei care isi spun cuvantu. Motoarele au 2 vectori importanti : momentul motor (adica cuplu) si numarul de rpm. Astia doi compusi dau puterea motorului. Nu Cuplu da puterea, cuplu fura doar admiratia soferilor neexperimentati si este foarte util strict la viteze mici si demaraje.
Corect, nu te pot contrazice aici. dar la mine am un opel astra g enjoy 1.6 benzina, nu ma baga in scaun la maxim in pana mea. ca nu e prea mare sau etc, dar imi voi lua un ML cat de curand sau o skoda. ceva.
Nu trebuie sa te bage in scaun, ca nu esti la raliu Trebuie sa fie masina suficient de puternica sa depaseasca in orice conditii. Am condus multe motoare (si Turbo Diesel si benzina aspirat si Turbo benzina). Pentru mine, motorul pe benzina e motorul adevarat : se ambaleaza mai rapid (se ambaleaza chiar si fara sa apesi mai tare acceleratia), e mai putin zgomotos, merge mult mai elastic, nu pute ca Dieselul, porneste si se incalzeste iarna mult mai rapid si este mai fiabil. Iar motoarele Turbo-benzina au turbina exact ca Dieselurile, facandu-te sa ai parte de acelasi cuplu mare la turatii mici
Da. chiar de aceea imi doresc alta masina, mai am de strans vreo 60 mil, intr-o nunta mi i-am scos ce masina imi recomanzi pe la 15 mii hai 17 mii, nu dau mai mult.
O Skoda Octavia 1.4 TSI (turbo-benzina) 140 cp Sau un Fiat Bravo 1.4 Multi-Air (turbo benzina) 140 cp
Sunt motoare prea noi ca cineva sa se poata pronunta cu privire la fiabilitate. Bune n-au de ce sa nu fie, doar sunt noi.
Din 2002 cat de noi sunt?
Pai un motor fiabil trebuie sa tina zeci de ani sau 500. 000km. Nu stiu cati au facut atatia km in 11 ani, ca doar nu e pe taxiuri sau dube motorul Multi nu fac intr-o viata juma de milion de km
Ecotec nu sunt asa bune, mai târziu o sa scoată fum albastru și o sa pape ulei ca la balamuc. Al meu cred ca a făcut și colesterol de la atâta ulei )) Mereu umblu după mine cu bidonul de 5 l de ulei sa ii mai pun din când în când. Ma costa sa îl repar 3000 de lei. Mai pun încă 1500 și îmi iau alt opel la 1000 de euro.
cipster007 întreabă:
Num3Ascuns întreabă: