| GabyVlad a întrebat:

Sall. Ce fel de motoare sunt cele Eco - Tec? Sunt bune? Daca da sau nu de ce? Pentru un Opel. happy

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am si eu motorul ECOTEC da sunt bune, eu am pe benzina, si tot mi se pare super okwinking pe motorina este si mai buna deoarece are turbosuflanta, intra turbina la 1800-2200 rpm.

11 răspunsuri:
| Braunion a răspuns:

Sunt motoare prea noi ca cineva sa se poata pronunta cu privire la fiabilitate. Bune n-au de ce sa nu fie, doar sunt noi.

| Braunion a răspuns (pentru anonim_4396):

De ce sa fie mai bune Dieselurile? Mai bune in oras poate...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Braunion):

Asa spui tuwinking compara tu un audi a 6 cu 3.0 tdi, si unu 2.5 spre exemplu pe benzina happy deoarece ajuta foarte mult turbina sa te bage'n scaun. ca sa spun asa la rapiditate.

| Braunion a răspuns (pentru anonim_4396):

2,5 de la Audi e turbobenzina si e mult mai puternic decat 3.0 tdi. Cuplu te baga in scaun, corect... Dar dupa 4000 rpm orice Diesel se plafoneaza, asa ca daca ai de facut o depasire mai grea s-ar putea sa ai probleme mari. Benzinarul la 4000 rpm de abia devine viu. Sa nu mai vorbim ca se ambaleaza mult mai repede.
Cuplu doar te baga in scaun, caii putere sunt cei care isi spun cuvantu. Motoarele au 2 vectori importanti : momentul motor (adica cuplu) si numarul de rpm. Astia doi compusi dau puterea motorului. Nu Cuplu da puterea, cuplu fura doar admiratia soferilor neexperimentati si este foarte util strict la viteze mici si demaraje.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Braunion):

Corect, nu te pot contrazice aici. dar la mine am un opel astra g enjoy 1.6 benzina, nu ma baga in scaun la maxim in pana mea. ca nu e prea mare sau etc, dar imi voi lua un ML cat de curand sau o skoda. ceva.

| Braunion a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu trebuie sa te bage in scaun, ca nu esti la raliu laughing Trebuie sa fie masina suficient de puternica sa depaseasca in orice conditii. Am condus multe motoare (si Turbo Diesel si benzina aspirat si Turbo benzina). Pentru mine, motorul pe benzina e motorul adevarat : se ambaleaza mai rapid (se ambaleaza chiar si fara sa apesi mai tare acceleratia), e mai putin zgomotos, merge mult mai elastic, nu pute ca Dieselul, porneste si se incalzeste iarna mult mai rapid si este mai fiabil. Iar motoarele Turbo-benzina au turbina exact ca Dieselurile, facandu-te sa ai parte de acelasi cuplu mare la turatii miciwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Braunion):

Da. chiar de aceea imi doresc alta masina, mai am de strans vreo 60 mil, intr-o nunta mi i-am scoswinking ce masina imi recomanzi pe la 15 mii hai 17 mii, nu dau mai mult.

| Braunion a răspuns (pentru anonim_4396):

O Skoda Octavia 1.4 TSI (turbo-benzina) 140 cp happy Sau un Fiat Bravo 1.4 Multi-Air (turbo benzina) 140 cp tongue

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru Braunion):

Din 2002 cat de noi sunt?

| Braunion a răspuns (pentru besleaganicolaecosmin):

Pai un motor fiabil trebuie sa tina zeci de ani sau 500. 000km. Nu stiu cati au facut atatia km in 11 ani, ca doar nu e pe taxiuri sau dube motorul happy Multi nu fac intr-o viata juma de milion de kmwinking

| george74 a răspuns:

Ecotec nu sunt asa bune, mai târziu o sa scoată fum albastru și o sa pape ulei ca la balamuc. Al meu cred ca a făcut și colesterol de la atâta ulei laughing)) Mereu umblu după mine cu bidonul de 5 l de ulei sa ii mai pun din când în când. Ma costa sa îl repar 3000 de lei. Mai pun încă 1500 și îmi iau alt opel la 1000 de euro.