Kilometrajul pare dubios...La atelierele auto specializate se poate evalua electronic numarul real de km.parcursi.Spune-i ca vrei sa-i faci acest test, sa-i vezi reactia.E o masina buna, nu prea dificil de intretinut, piese exista si sunt la preturi rezonabile.dar nu te lasa inselat dec aspectul exterior.Verifica si structura metalica de la baza motorului...
Merita 4000 euro o masina din anul 2007. Problema e cu kilometrajul care nu este real masina avand probabil spre 300, 000 km (ceea ce este mult).
Acum :
Motorul dCI este un motor silentios pentru un diesel, motor cu rampa comuna si injectie directa. Unii se plang de probleme cu injectoarele dar vad ca sunt taxiuri dCI sarite bine de 400.000 km.
Tinuta de drum este buna la Laguna, nu ai probleme de stabilitate sau antifonare.
Piesele si costurile de intretinere sunt nesimtit de scumpe, ca la orice Renault.
Nu-ti recomand renault laguna, dar daca tu esti pasionat si iti plac "renourile" cumpar-o.Verific-o bine.
Strict la motorul dci, depinde cum a fost intretinut, in general sunt ok ca si consum dar ca si putere sa nu ai asteptari mari, adica nu-l poti compara cu un tdi care ai un consum decent si putere mare, cuplu mare.
bafta! iti recomand (VW-SKODA-SEAT diesel) decizia este a ta.
De unde veniți fraților toți cu teoria asta, că toate mașinile au kilometri dați înapoi? Vă arăt eu două mașini diferite, care în 6 ani, au sub 40.000 Km.
Ce e așa greu de grezut? Nu toată lumea locuiește într-un oraș și lucrează în altul, ca să facă sute de mii de kilometri. Vecinul meu face 5 minute până la servici, asta dacă prinde semafoare.
Pentru ca alea care nu au kilometrajul dat inapoi nu sunt vandute de samsari iar masinile care nu sunt vandute de samsari sunt mai scumpe. N-ai sa vezi niciun Renault Laguna din 2007 la 4000 Euro decat la samsari sau direct in Germania (cu sute de mii de km reali la bord)
Și de unde știi că tu că este de la samsar? Sunt și mai ieftine cu mai puțini Km, înscrise, de la primul proprietar.
Asta e mentalitate de român paranoic.
Stiu pentru ca la un moment dat intentionam si eu sa-mi iau un Renault Laguna fiindca nu aveam bani pentru Ford Mondeo. Toate masinile cu unic proprietar costau cu cca 1000-1500 Euro mai mult decat cele de la samsari. Un Renault Laguna din 2007 luat de la proprietar si nu din targ costa cel putin 5000 Euro, de regula mai mult. Si nici asa nu poti fi sigur 100%, dar oricum riscul se diminueaza semnificativ.
Contează foarte mult și orașul din care cumperi mașina.
În București poți vinde aceeași mașină chiar și cu 1000 de euro mai scump față de alte orașe, dar asta nu înseamnă că nu există mașini bune la prețuri rezonabile absolut nicăieri.
Exista, dar nu de la samsari si nu sunt usor de gasit pentru ca samsarii le stiu, cu asta se ocupa si le cumpara primii. Din pacate la noi este plin de bisnitari pe piata masinilor SH, daca nu ma izbeam de asta nu stiam nici eu.
In 2009 a fost adusa in ROMANIA, nu cred ca este de la samsari deoarece pe site-urile unde este pusa acel utilizator nu mai are anunturi cu masini doar zeci de tablete si telefoane. MS oricum de raspunsuri
In calitate de detinator de leguma iti pot spune ca e o masina placuta la condus, confort, consum. Cand ai sa repari la ea iti bagi @#$%^& in ea de masina. Privestea partea buna : comunitatea reno te ajuta sa remediezi problemele cu costuri relativ mici.
A mea din 2003 are 500k si merge inca recent am reparat turbina si inlocuit cuzineti din motive... sa nu intru in detalii.
Depinde cum au fost efectuate reviziile. Partea cu turbina nu stiu ce sa cred. Eventual sa lasi niste detalii pm sau intra pe comunitatea reno sectiunea laguna2 si cerele parerea detinatoriilor de model nu a toti auto-stitutorii de cazane gulf si be_em_we.