| AdkVodka a întrebat:

Sallut Am un VW passat 2.0 tdi 140 cp an 2005 motor tip BKP. Masina are 200.000 km am achizitionato la 190.000 mii. Masina merge impecabil de cand am luat-o e curata pe dedesubt nu mananca ulei merge impecabil. Dar am o intrebare cu injectoarele, am auzit ca au probleme nu stiu daca au fost schimbate dar cand a fost pusa pe tester mi-a zis mecanicul ca sunt imbacsite. Nu prea ies la drum lung sa ii dau talpa sa le curat dar schimb mereu intre 2.500 rpm si 3.000. Ce credeti ca trebuie sa fac pentru a evita sa cada vreo unul. M-am gandit ca pe drumul de intoarcere in tara 2.500 km sa-i fac un plin cu motorina blu care curata injectoarele si sa ii dau talpa calumea sa schimb la 3.000 - 3.200 ce parere aveti. Fum nu scoate decat la pornire. Unul original cat ar costa? Si este adevarat ca din mai 2011 poti schimba toate cele 4 gratuit big grin?

8 răspunsuri:
| shtefy a răspuns:

Hmm ai putea incerca si chestia cu motorina, poti schimba si la turatie si mai mare de 3000 vitezele.Cam asta ar fi singura chestie ce o poti face fara sa apelezi la mecanic, si sa speri ca se curata.Chestia e ca daca schimbi un injector, indicat e sa le schimbi toate, pentru ca o sa iti cada pe rand, si tot ajungi sa le schimbi toate, dar gratis eu nu stiu sa poti sa le schimbi.bafta multa si sper sa se rezolve problema happy

| AdkVodka explică (pentru shtefy):

Eu am vrut sa intreb nu am probleme cu ele dar dupa cum am specificat a spus ca sunt imbacsite. Nu stiu cat de mult.

| Ghitoaica_Florentin_1998 a răspuns:

Ii dai 3.000 - 3.200 dar de exemplu in treptele 4-5 dai calumea pana in 4.000 chiar daca iti pare rau de ea dar asa trece mai multa motorina prin pistoane si poate ai sanse sa tile curete binehappy

| newparts a răspuns:

Mai poti folosi prolong un aditiv care il bagi in motorina si curata injectoare si motor descrierea tehnica o gasesti aici http://newpartsauto.wordpress.com/......l-tdi-tdci
iar oferta si imagine o gasesti aici http://newpartsauto.wordpress.com/......-tdi-tdci/

| 800xren a răspuns:

Hmmmm, injectoarele nu au treaba cu km pentru ca un injector nu formeaza uzura ca sa se strice cu timp-ul, la vw injectoarele sunt electronice nu mecanice doar sa nu ai probleme cu electrica ca nu o sa dea bine asa nu are treaba poti sa ii dai si 5000 rotati.
Eu am un audi a4 si are 612 458 km si nu am avut probleme cu injectoarele plus ca sunt inginer mecanic!

| FurtunaDiesel a răspuns:

Cine iti spune ca a facut 612458 km cu acelasi set de injectoare ala nu e inginer e un prostovan. Undeva pe la 200.000 de km se schimba injectoarele daca folosesti motorina buna. Daca bagi de la Petrom le schimbi si la 50.000 de km la ce motorina au aia. Cu desfundatul ca ii dai talpa este o solutie provizorie dar daca sunt imbaxite degeaba... pana nu le schimbi nu poti avea nici o sansa sa se desfunde complet, sau o alta varianta ar fi curatirea lor intr-un service serios cu ultrasunete. In benzina poti baga si aditivi cum spunea cineva mai jos dar nici ala nu ajuta mult inectoarele, mai mult pompa desii pe el scrie ca este si pentru injectoare dar curatand pompa toata mizeria dupa pompa trece mai departe si ajunge pe injectoare deci nu prea e afacere. Daca le vrei ok te duci la un service si se curata cu ultrasunete si gata! Faza cu schimbatul gratuit nu este reala. Am mai auzit-o de la cineva dar a fost o promotie la Opel nici vorba sa fie o lege cu asa ceva!

| AdkVodka explică (pentru FurtunaDiesel):

Si ca sa le schimb cat costa un injector original tongue?

| FurtunaDiesel a răspuns (pentru AdkVodka):

Le am la 733 de lei pe original si mai am Bosch la 1210 lei, MSM la 604 lei dar nu ti le recomand, New Japan la 1003 lei si TheRacer la 1378 de lei. Pretul este pe bucata. Sunt destul de scumpe sa le schimbi dar daca ai avut bani de masina asta nu cred ca intretinerea e o problema! Daca nu le poti desfunda cu ultrasunete pe cele pe care le ai. Costa 40 de lei curatirea fiecarui injector deci 160 de lei toate 4!