Il turezi prea tare la viteza de deplasare redusa.Racirea pe aer nu prea are efect cand te deplasezi incet.
Iti functioneaza termocupla? porneste ventilatorul cand depasesti 100-110 grade la motor?
Are turbina de racire? Sau e racit doar de curentul de aer ce intra prin fata?
Nu am ventilator pe el e racirea prin curent mi-a zis cineva ca ar fi de din pompa de ulei sau chiuloasa... inainte mergem 10-20 km pe zi si nu aveam treaba nu se incinge nu nimic dar acum nu fac 1km ca frige foarte tare..Sau pote sa fi din chiuloasa? imi da rateuri...
Nu am ventilator pe el e racirea prin curent mi-a zis cineva ca ar fi de din pompa de ulei sau chiuloasa... inainte mergem 10-20 km pe zi si nu aveam treaba nu se incinge nu nimic dar acum nu fac 1km ca frige foarte tare..Sau pote sa fi din chiuloasa? imi da rateuri...
Poate fi de la ungere (pompa, circuit infundat sau ulei prost).
Daca cumva ai schimbat setul motor, e normal sa se incinga mai tare primii km, pana se face rodajul. Merge rau in rodaj, da rateuri, si e indicat sa il conduci incet, fara pasager sau incarcatura, pe loc drept, si sa eviti sa-l ambalezi.