Din pacate, cel de la care ai cumparat-o este un samsar cu experienta. Nu-i poti face nimic. Țeapă!
Nu ai putea să-l ameninți cu nimic dacă ați făcut un contract legal de vânzare-cumpărare și nu poți demonstra că te-a înșelat. Iar a demonstra că te-a înșelat este extrem de greu. Bănuiesc că nu scrie nicăieri în contractul de V-C că-ți oferă vreo garanție pe mașină sau pe componente.
În general mașinile SH se vând "as is", adică "așa cum sunt", cu asumarea de către cumpărător a tuturor eventualelor probleme ulterioare.
Era datoria ta să faci o inspecție detaliată a mașinii la un service independent înainte de a o cumpăra, nu să-l crezi pe el pe cuvânt.
Acum pe bune, cum vine asta, ai cumpărat o mașină veche de 12 ani cu 300.000 km la bord, dar "nu ai cumpărat-o ca să bagi bani în ea". Ai auzit de vreo mașină în care să nu bagi bani la 300.000 km? În majoritatea mașinilor din ziua de azi începi să bagi bani de la 50. 000km.
Am făcut contractul acasă, pe doua foi scoase la imprimanta, nu la o instituție publica.
Mai bine ai tace din gura, ca o sa ai nevoie de alte contracte de vanzare-cumparare pentru inmaticulare, deci tot la el o sa ajungi.
Asa ca fie te intelegi cu el, fie iti incerci norocul sa vezi ce iese.
In orice caz data urmatoare cand cumperi o masina scoate un ban din buzunar si ia pe cineva priceput sa o verifice, daca o iei dupa ochi frumosi nu faci treaba.
PS:Se poate vedea daca filtrul de particule este in mintile lui din diagnoza, deci daca ai fi pus-o pe tester in prealabil tot ai fi observat ca are o problema cu filtrul, indiferent ca a sters sau nu el erorile.
Km nu se pot da asa usor inapoi.Este nevoie de un tester mai special.Si oricum cei originali raman in Ecu masinii.
Du-te la o reprezentanta sa afli km originali si apoi decizi.
Daca are km originali merita tinuta.