Gandeste-te la 1.9. 2.0 e problematic, mai ales la Golf 5. Intreaba pe cine vrei.
Mai bine Astra H 1.9, ca are tabla si motor mult mai bune.
Cauta aia de 150cp
Dar e mai inghesuita... Vreau ceva decent, nu sa imi intre genunchii pasagerilor din spate prin scaun
Mie si Golf 5 mi se pare la fel. Cam toate hatch-urile au confort zero.
In golf5 e alta treaba. In Astra H ajung cu picioarele prin bord.
Ce alta treaba? Am condus mult, si nu aveam loc de coate, la volan.
La Astra H stiu ca stateam cu genunchii in torpedo ca pasager, ca la Golf 4, dar la volan e foarte ok.
Daca vrei loc la picioare, iti dau Focusul... Sa stai ca in duba. Am spatiu suficient in el, dar cum spuneam, nici un hatch nu o sa se compare cu un confort de Vectra, sau Octavia, Mondeo... Clasa supozitoarelor de oras, nu are loc de pretentii.
La Focus m-am gandit la un 2.0. Dar am auzit multe pareri de contra aduse la Focusul diesel, deoarece au motoare de francezi.
M-am gandit la Octavia dar stau intr-un oras prea aglomerat, si este prea mare/lata. Si sunt tanar, nu am nevoie de loc mult, doar pentru comfortul meu, si putin spatiu in portbagaj pentru cumparaturi.
1.6 TDCI si 1.8 TDCI sunt bune, 2.0 nu...
Daca iti place VAG-ul, poate prinzi un A3 cu motorizare buna.
A3 la baza este golf 5... Asigurare mai scumpa, intretinere mai scumpa.
Cat despre 1.8 sunt motoare mai proaste decat 2.0, asta pe facelift.
De ce asigurare scumpa? Iar intretinerea e scumpa si la 1.4 de pe Golf 4, pentru ca VAG.
Mie de 1.8 TDCI 115ps mi-a spus un mecanic specializat pe Ford, ca este mai reusit si decat TDDI. Iar nenele ala, lucreaza in Siret (granita), si vin la el Fordisti din toata Moldova, e renumit si pe forumuri. Cerea cineva numarul lui de telefon si pe aici
1.6 TDCI e de la Peugeot din cate stiu, dar e foarte ok motorasul, mic, trage, nu consuma mult. Cedeaza mai degraba turbina la ele, decat injectoarele. Iar la turbina este o chichita, un filtru/epurator pe traseul de ungere al acesteia, care de la ulei prost se infunda, si ramane turbina pe uscat. Cine a mers cu ulei bun, sau a anulat acea sita, nu a avut probleme. Altii insa, au schimbat turbine pe banda. Stiu un taxi care schimbase 4-5, picau cam 3 pe an.
Pai ma gandesc ca e Audi e putin mai scump fata de Volkswagen.
La Ford, m-am interesat si 2.0 cica ar fi cel mai okey.
Toata intretinerea unui A3, consta in piese de Golf. Nu e nimic mai scump, decat daca o lovesti.
Nu stiu cine ti-a recomandat 2.0 TDCI, eu nu as cumpara. 1.6 TDCI e mult mai bun.
Începătorul988 întreabă: