Se aude aiurea fara toba, subtire si asurzitor.
Tobele sport sunt menite sa schimbe sunetul subtire in gros, altfel isi puneau toti evacuare directa.
Eu zic sa-i pui o toba sport http://www.piata-az.ro/anunturi/donatii-animale-2066
Si crezi ca aia este singura functie a evacuarilor? doar schimbarea sunetului?
Te-ai trezit vorbind singur pe aici?
Trateaza-te.
Daca vorbeam de sunetul unei tobe nu inseamna ca nu stiu si altceva.
Spre deosebire de altii eu am cateva ore (zile, saptamani, luni) de cand stau pe sub elevatoare si lucrez la evacuari, nu cred ca e cazul sa ma trag de sireturi cu vreun țânc care crede ca ma face.
Eu am fost pe subiect, si am vorbit despre sunet, ca asta a intrebat omul.
Tu probabil te pregateai sa-mi povestesti ce ai vazut pe 4tuning, la baietii care modifica axele cu came, folosesc o turbina mai mare, si refac toata galeria, construind una mult mai larga, cu serpisori, slefuire interioara, si nici o toba.
Dar te trezesc la realitate, si iti spun din propria mea experienta ca am condus masini cu evacuarea demontata (efect de evacuare largita), si fiind motorul stock, tragea mai prost decat cu evacuarea montata.
Nu te obosi sa-mi mai scrii ceva, stii si tu ca n-ai nimic de spus.
In afara faptului ca esti nesimtit mai ai si alte calitati? eu am intrebat, nu am facut o afirmatie, daca scoaterea unei evacuari modifica DOAR sunetul sau are repercursiuni asupra motorului. eu nu fac tuning si alte balarii, nu mai specula aiurea. poate unii din noi avem alte meserii, de exemplu eu sunt avocat, si nu trebuie sa stau sub o masina. pentru asta exista specialisti in domeniu, dar tu esti prea nesimtit sa stai calm si sa raspunzi la o intrebare, incepi sa te falesti ca stai sub masini si sa speculezi cum ca eu fac si dreg. vezi cu tratamentul ala de care ziceai. ia-ti-l singur
In afara faptului ca sunt nesimtit, in realitate acum te alergam.
Eu am fost foarte calm cand am raspuns la intrebarea de mai sus, dar de calm ce-am fost ai zis tu ca-s vreun aiurit, si ai incercat sa-mi dai jos afirmatia. Acum tot tu plangi?
Da-ma in judecata
Aha, ma alergai. nu am incercat nimic, tot nu mi-ai raspuns la intrebare. "mecanicule". in final, fiecare gandeste atat cat poate. tu nu poti raspunde la o intrebare, o dai in alte discutii. la masini faci la fel? are probleme la far tu ii repari franele?
Eu zic ca ti-am raspuns la prima intrebare, si drept multumire mi-ai amintit ca sunt nesimtit.
Daca intr-adevar cautai o definitie a sistemului de evacuare la motoare, erai pe Wikipedia acum, nu lasa-i mesajul ala arogant, la un TPU-ist pe care nu-l cunosti.
Si da, ai dreptate, la masini fac la fel, cand fac mecanica, deoarece avem clienti care aduc masina la noi ca sa facem intretinere, avem mana libera. Facem mecanica usoara, si chiar si curatenie. Masinile aduse jegoase le predam spalate, si pe unde lucram, prima data curatam tot, sa vedem ce-i acolo.
Si da, daca vine cineva sa-i reglam farurile si observam ca nu se manevreaza corect masina, ii facem cel putin o verificare, daca ceva e suspect.
Dar totusi nu sunt chiar mecanic, calificarea mea e de tinichigiu-vopsitor auto, dar intr-un atelier de coltul blocului e bine sa faci de toate.
Lasa-i* TPU prost. ai zis ca tragea mai prost, eu am intrebat daca va avea probleme motorul din lipsa evacuarii. si ma refeream dpdv al problemelor serioase ce pot aparea (gen se uzeaza mai rau, risti sa strici ceva, etc) nu doar de cum trage. ca si eu mi-am dat gaura in finala de la evacuare la motocicleta sa scoata mai mult sunet si de destept ce am fost a trebuit sa o schimb ca mi-a zis un moto-veteran ca se face zdrente motorul de la gaura aia. ca nu modifica doar sunetul si are efecte negative asupra motorului. asa am ajuns la motocicleta noua sa ii schimb finala ca ma mananca in mecanica sa dau gauri aiurea. de asta am intrebat daca la masini e la fel si strici ceva din incompetenta de a da gauri/scoate parti din sistemul de evacuare
La asta nu stiu sa-ti raspund, nu am studii in mecanica.
Sincer n-am mai auzit de asa ceva.
Vezi...asta nu inteleg eu. in principiu, acelasi motor, deci acelasi sistem de evacuare. teoretic, asa mi se pare. deci daca nu e bine sa dai gaura in finala la motocicleta sa se auda mai tare, inseamna ca nici la masina nu e ok sa umbli la finala. atunci de ce ar fi ok sa umbli la intermediara? de aici intrebarea...ce se intampla daca umbli dpdv al motorului .
Aha, merci, am sa ii pun toata toba fata spate. La c20xe cred ca se aude fain, ce spui?
Baieti nu va certati Doar pentru dragu de a va contrazice PEACE! vrumvrum se vede ca are experienta in domeniu
Singura posibila explicatie care imi vine in minte, ar fi ca la o evacuare prea directa, poate zona aceea a chiuloasei se mentine prea rece, si din cauza asta ar putea aparea probleme. Dar tot nu mi se pare prea logic.
Poate merge mai prost din cauza asta, ca ies gazele de esapament mult mai repede, si mai intra si oxigen pe supapa de evacuare, si nu mai da randament amestecul ce vine pe admisie, are prea mult oxigen pentru cantitatea de benzina, nu stiu... Cum spuneam, n-am studii in mecanica
La 2.0 sigur o sa se auda bine
Dar e ok masina cu asa un motor pe ea? Ai jante mai late?
Am condus o Corsa B de 1.2, cu jantele originale, si ma simteam ca pe role, intr-un trafic cu masini. Intram in intersectii cu 20 la ora, si aveam impresia ca am intrat prea tare, se inclina mult, iar fiecare denivelare imi plimba stomacul.
Are jante 16 cu buza lata si bare de rigizare e facuta cu cap pentru 150 de ponei :d
Atunci fa-i transplant cu C20LET, ala abia e motor!